fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין גיל לעצמאות

הגורל לא היה לטובתה של זינה ליבשיץ. היא עלתה מרוסיה, אם יחידנית לשלושה ילדים, בקושי סגרה את החודש ועבדה בניקיונות. ולמרות זאת, היא לא ויתרה, לפני 12 שנה, בגיל 53 החליטה לצאת לדרך חדשה והיום היא בעלת מרכז מצליח ללימודי נומרולוגיה בישראל
זינה ליבשיץ. צילום באדיבות המצולמת
זינה ליבשיץ. צילום באדיבות המצולמת

זינה ליבשיץ (65) עלתה מרוסיה לישראל לפני 28, גרושה וחד הורית עם שלושה ילדיה. "מי שחווה את פירוק ברית המועצות אולי יבין על מה אני מדברת היא משחזרת. משבר כלכלי אדיר, מאות אלפי אנשים איבדו את מקור פרנסתם ונאחזו בחצי כלום ושום דבר, היינו מקבלים שוברים לקניות במכולת אבל המדפים ריקים ממצרכים. "אני ואמא שלי עבדנו בשתיים-שלוש עבודות במקביל, כדי לגרד כסף בשביל איזה שק אורז או זוג גרביים חמים לתינוקת שצפויה להיוולד בחורף, מהחשש שלא יהיה כסף לבגדים ואוכל, ונהיה במצב חמור".
היא התגרשה כשהבת הקטנה הייתה בת 7 חודשים, כשהבכור בן 11 והבת אמצעית בת 7, והמצב היה קשה. אחרי 3 שנים החליטה שאי שם מחכים חיים ראויים יותר. "עם פחד גדול מהלא נודע ואי וודאות מוחלטת עלינו על המטוס לישראל בתקווה לעתיד טוב יותר".
וכשהגיעו לישראל, בלי שפה ובלי הכרה בהשכלה האקדמאית שלה, לזינה לא היו הרבה אפשרויות והיא עבדה בניקיונות 15 שעות ביום בשביל משכורת שבקושי קיימה אותה ואת ילדיה, העיקר לשרוד. תוך כדי העבודה בניקיון היא למדה עברית ואשררה את התארים שלה מרוסיה. "הצלחתי להתקדם, והתחלתי לעבוד כמורה לחינוך גופני בבית ספר, אך אחרי שנתיים פוטרתי ממשרד החינוך בשל צמצומים. החלטתי לפתוח חנות כלבו 2 שקל קטנה בצפון, העסק גדל והתרחבנו עד שבסוף ניהלתי 4 סניפים. העומס וניהול הכלכלי הקשו עליי והחלטתי למכור את החנויות. קבלתי זכיינות של חנות הפנינג בקריון וניהלתי את הסניף במשך 10 שנים, היום הבת שלי מנהלת את העסק, אחרי שאני החלטתי לפרוש ולהפוך את הנומרולוגיה לעסק העיקרי שלי".
במשך שנה בדרך לעבודה היא נהגה להאזין לתוכנית רדיו של הנומרולוג נחום תמיר. היא הגיעה אליו לפגישת ייעוץ. "מאז ומתמיד אני מאד פרקטית ולוגית, והייתי מאד סקפטית לגבי הפגישה. אבל נדהמתי שהאיש ידע עליי ועל המשפחה שלי דברים מדויקים ואישיים, וזה רק לפי תאריך הלידה והשם שלי! ככל שהזמן עבר, כל פעם מחדש נדהמתי שדברים קרו דברים ותאמו למה שהוא אמר לי בפגישה, בעצם הוכיחו לי שהנומרולוגיה היא נכונה. הבנתי שאני לא נשארת אדישה לזה".

שינתה פאזה בחיים

זינה עזבה את עיסוקיה הקודמים והלכה ללמוד נומרולוגיה, "למדתי אצל 4 מורים שונים עם 4 שיטות שונות. אחרי 8 שנים של לימודים, הדרכות, השתלמויות, וניסיון בייעוץ הקמתי את המרכז ללימודים וייעוץ נומרולוגיה. הייעוץ שאני קיבלתי אצל המורה הראשון שלי פתח לי את העיניים וגרם לי להבין שהחיים הם רצף שלם של בחירות אקראיות, שבין אם הן טובות או קצת פחות, הן עדיין הבחירות שלנו. והתוצאה של הבחירות שלי היא באחריות הבלעדית שלי. הוא גם גרם לי להבין שההחלטות שלי יהיו נכונות, מודעות ושקולות יותר אם רק אדע להסתכל נכון על הדברים ועל התמונה השלמה, ומשם הגיעה ההבנה שהדרך לעשות זאת היא נומרולוגיה. בזכות הכלים של הנומרולוגיה אני יכולה להתמודד עם מורכבויות של ניהול עסק, היחסים עם הילדים שלי, בלבחור באורח חיים בריא יותר, לחיות עם בן זוג חדש".
"היום אני עוזרת לאנשים להגשים חלומות ומטרות בחיים האישיים והעסקיים, בעזרת כלים נומרולוגיים, דרך קורסים דיגיטליים עם ליווי אישי שלי והדרכות מקוונות, ובאמצעות תוכניות ליווי נומרולוגיות עם ייעוץ אישי ועסקי. אני מלמדת שיטה הכי מתקדמת, ואיך אנחנו יכולים לקבל החלטות נכונות עבורנו בעזרת כלים נומרולוגיים שיקדמו אותנו למטרות ולחלומות שלנו".
https://www.numerology-zina.co.il/

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות