fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בעפולה: מתחם מהיר לבדיקות מפוקחות ללא עלות הפועל 6 ימים בשבוע

בצל המאבק בגל האומיקרון ולאור הביקוש, סופיה ישראל, חלוצת הבדיקות המהירות בארץ, פתחה במרכז BIG בעפולה, מתחם מוסדי מפוקח באישור משרד הבריאות הפועל 6 ימים בשבוע. במתחם המהיר ניתן לבצע ללא עלות בדיקות אנטיגן מפוקחות לנחשפים, בדיקה לילדים בגילאי 3 עד 12 וגם למנועי חיסון על פי המתווה של משרד הבריאות. בנוסף ניתן לעשות בעמדה החדשה, בדיקות אנטיגן לטיסה עם תשובה תוך 15 דקות וגם בדיקות , PCR  לארץ ולחו"ל.
צילום: סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם

שגיא יניב, מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, אומר כי: "נערכנו היטב לגל הנוכחי והבדיקות מתבצעות אצלנו באופן רגוע ומהיר. אנחנו מפעילים מתחמים מהירים רבים בארץ ונמשיך בפריסה במיקומים בהם קיים צורך ומאתרים שותפים נוספים להקמת עוד עמדות מהירות. בקרוב נפיץ לבתי המרקחת ורשתות הפארם, בדיקות אנטיגן ביתיות ומדויקות במיוחד המוכרות גם לשימוש מוסדי".

יודגש כי בדיקות האנטיגן המתבצעות בטכנולוגיה של סופיה, כוללות גם תשובה באנגלית ומתאימות להנחיות המעודכנות לטיסה ליעדים רבים בעולם. בהקשר זה מוסיף ערן אטדגי מנהל תפעול תחנות בדיקה בקבוצת סופיה כי: "עולם התעופה עובר לבדיקות אנטיגן ועשרות אלפי ישראלים כבר טסו עם בדיקות מהירות באנגלית שביצעו אצלנו. מדובר על יעדים כמו ארצות הברית, צרפת, בריטניה, איטליה ועוד ארצות שיעדכנו את ההנחיות. אנחנו ממליצים לציבור לתכנן את ההגעה לבדיקת PCR לפני טיסה בטווח של 72 שעות ולבדיקת אנטיגן מהירה באנגלית לפני טיסה, מספיק יום לפני".

מתחמי הבדיקות המוסדיים הפועלים 6 ימים בשבוע, באישור משרד הבריאות מאפשרים הגעה נוחה במיוחד וחוסכים את הצורך לצאת מהרכב למי שלא מעוניין. הודות לטכנולוגיה של סופיה כל מכשיר מתקדם יכול לבצע כ- 100 בדיקות בשעה ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות והכל מתנהל עם המתנה קצרה מאוד בתור סביר ביותר.

חשוב לדעת כי סופיה היא בדיקת האנטיגן המהירה, הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה – FDA ומשרד הבריאות, העומדת גם מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת וים המלח. המכשירים הגיעו לארץ ביוזמת משרד הבריאות בראשית המגיפה ובוצעו בעזרתם מאות אלפי בדיקות אנטיגן בישראל ומאות מיליונים בעולם.

בדיקות אנטיגן מפוקחות לנחשפים על פי מתווה משרד הבריאות, מתבצעות ללא עלות. יתר סוגי האנטיגן לכל השימושים בעלות של 59 שקלים, כל סוגי ה  PCR בעלות של 99 שקלים.

לביצוע בדיקה אין צורך לתאם תור מראש אלא להיכנס לקישור הבא, לבחור את סוג הבדיקה ולמלא גם פרטי דרכון באנגלית לטסים ופשוט להגיע בשעות הפעילות: https://sofiagroup.co.il

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות