fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעיר מכפר כנא נעצר על מדרגות ביתו כשהוא חמוש באקדח טעון עם מחסנית

צילומים: דוברות המשטרה מחוז צפון

שוטרי המחוז הצפוני תיקלו "על חם" מספר חשודים חמושים באקדחים בסוף השבוע במסגרת טיפול בסכסוכים אלימים והמאבק בפשיעה בחברה הערבית* כוחות משטרה רבים שהיו בפעילות סמויה כנגד עבריינים החשודים בעבירות אלימות וירי, לכדו בסוף השבוע מספר חשודים כשהם חמושים באקדחים ומוכנים לביצוע ירי. ️במהלך פעילות מבצעית בכפר כנא במסגרת סכסוך בין משפחות שכלל אירועי אלימות חמורים, פשטו הכוחות על מתחם ותפסו חשוד  בגרם המדרגות כאשר הוא חמוש באקדח טעון עם מחסנית מלאה בכדורים.

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא:המחוז הצפוני מנהל מלחמה עיקשת בסוחרי אמל"ח ובארגוני הפשיעה ולצד מבצעים גדולים כמו מבצע "אושן" שהתפרסם לאחרונה ותפיסות של הברחות על ידי יחידת יג"ל, אנחנו מקיימים במחוז פעילויות יזומות של איתור וחיפוש כלי נשק, כל חשד נבדק, מציאת כלי הנשק אינה פשוטה, הם מוסתרים היטב, מוצאים על ידי העבריינים רק לטובת ביצוע הירי ומיד מוסתרים שוב. הנוכחות הקבועה שלנו בישובי החברה הערבית מאפשרת לנו להגיב מהר לאירועים, לחיות את השטח להציף מודיעין ולהביא להצלחות בתפיסת הנשקים. זה מאמץ גדול ומתמשך של כל התחנות וכוחות מג"ב".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות