fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: תאונה קטלנית בין אוטובוס לרכב מסחרי בצומת השיטה (וידאו)

נהג רכב מסחרי צעיר בן 18 מאיכסאל, נלכד ברכבו בעקבות התנגשות עם אוטובוס שבו נסעו כ-25 נוסעים סמוך לבית השיטה ומותו נקבע במקום
תאונה קטלנית בצומת השיטה | תיעוד מבצעי מד"א

עם קבלת דיווח במוקד מד"א על תאונה בין אוטובוס עם כ 25 נוסעים, לרכב מסחרי, בכביש 71 סמוך לצומת השיטה, הוזנקו למקום חובשים ופראמדיקים של מד"א המדווחים על נהג הרכב המסחרי שנלכד.

הצוותים הרפואיים מאתרים ברכב צעיר בן 18 מאיכסאל ללא סימני חיים וקובעים את מותו ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לנוסעי האוטובוס, כשבשלב זה מפנים למרכז הרפואי העמק 3 פצועים מהאוטובוס, בהם 1 במצב בינוני ו-2 במצב קל.

שאר נוסעי האוטובוס כ- 20  במספר נבדקו ע"י צוותי מד"א במקום ולא נזקקו לטיפול רפואי.

למקום התאונה הוזנקו לוחמי אש מתחנת עפולה ורכב געש מתחנת נוף הגליל, מיד עם הגעת הצוותים למקום הבחינו שמדובר בתאונת דרכים קשה, כשברכב המסחרי נלכד הנהג ועל פי דברי מד״א הוא אינו בן החיים.

מיד החלו הצוותים בפיקודו של מ״מ מפקד המשמרת רשף גולן תמם, לפעול לחילוץ הנהג בפעולות מורכבות מאוד ע״י כלים הידראולים ייעודיים.

חילוץ גופת הנהג מרכבו ע"י כב"ה | צילום תיעוד מבצעי כיבוי והצלה

באזור ירד בשעות האחרונות גשם ויתכן שלמצב הכביש שאין בו גדר הפרדה, היתה תרומה לתאונה.

שוטרי משטרת ישראל שהגיעו לזירת התאונה מכווינים את התנועה במקום ומאפשרים לבוחני תאונות הדרכים של המשטרה לחקור את נסיבות התאונה.

 

 

 

 

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות