fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנופה בגלבוע: בהשקעה של כ-11 מיליון שקל נבנים 3 מבני קבע חדשים

ע"פ קצב העבודות כבר בתחילת שנה"ל הקרובה (ספטמבר), יכנסו לשימוש המבנים החדשים, ובמהלך שנת 2021 יסתיימו כל העבודות אשר יעמידו בית ספר יסודי חדש ומשוכלל
תנופה בגלבוע | ראש המועצה עובד נור מתרשם מקרוב (צילום עצמי)
תנופה בגלבוע | ראש המועצה עובד נור מתרשם מקרוב (צילום עצמי)

בהשקעה של כ-11 מיליון שקל, נבנים 3 מבני קבע חדשים, בהם 13 כיתות חדשות, ספריה ו-2 מעבדות. העבודות מתבצעות בחלק הצפון-מזרחי של ביה"ס היסודי הקיים, וכוללות הריסת חלק מהמבנים הישנים, ועבודות פיתוח על כל השטח. לכיתות האם החדשות, יצטרפו עוד 8 כיתות מהמבנה הישן, אשר גם הן יעברו התאמה לימינו ולמעשה החינוכי בגלבוע.

ע"פ קצב העבודות כבר בתחילת שנה"ל הקרובה (ספטמבר), יכנסו לשימוש המבנים החדשים, ובמהלך שנת 2021 יסתיימו כל העבודות אשר יעמידו בית ספר יסודי חדש ומשוכלל.

בניית ביה"ס בישוב בעל האוכלוסייה הגדולה במועצה, מגיע בהמשך לפעילות המועצה לשדרג ולרווח את אחד ממוסדות החינוך הוותיקים בגלבוע. אותם מבנים שיהרסו כעת, נבנו במהלך שנות החמישים של המאה הקודמת, והריסתם תוכננה מראש להתבצע עם יציאת התלמידים לחופשת הקיץ, המאפשרת פתיחה תקינה של שנה"ל הבאה.

מרבית המימון ממשרד החינוך

ביה"ס היסודי במוקייבלה הוא גם מהגדולים בבתיה"ס היסודיים בגלבוע, בו לומדים בו מעל ל-500 תלמידים, מרביתם מהיישוב מוקייבלה, אך הוא כולל גם 3 כיתות חינוך מיוחד, בהם לומדים תלמידים משאר כפרי הגלבוע.

מרבית המימון לפרויקט מגיע ממשרד החינוך, באמצעות מפעל הפיס, כשבמקביל נערכים גורמי ההנדסה בגלבוע, לפרויקט שדרוג חטיבת הביניים במוקביילה. כמו כל פרויקט משמעותי בגלבוע, גם כאן שותפים לאורך כל התהליך חברי הוועד המקומי במוקייבלה והנהלת ביה"ס.

 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות