fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תנועת חב"ד לנוער למען אוכלוסיית הקשישים במגדל העמק

בכל שבוע בני הנוער מתנועת חב"ד מחלקים מזון לשבת לקשישים ושורדי שואה.
נוער חב"ד בפעולה. צילום: אלבום פרטי
נוער חב"ד בפעולה. צילום: אלבום פרטי

פרויקט חדש ומרגש מתנהל בשבועות האחרונים במגדל העמק על ידי תנועת חב"ד לנוער בשיתוף המדור לאזרחים ותיקים באגף לשירותים חברתיים.

נערים ונערות המחלקים מזון לשבת לקשישים ושורדי שואה. בעוד הקשישים מסוגרים בביתם וחוששים לצאת, דואגים להם בני הנוער למשלוח טרי, עשיר ומחמם את הלב כמו גם ליחס ומשב רוח צעיר ורענן. 

את הפרויקט מנהלים הרב שלומי ודבורה עמוס, שליחי תנועת חב"ד לנוער בעיר, שעושים רבות בפעילות מגוונת עם בני הנוער בעיר. מידי יום חמישי מתאספים קבוצות של נערים ואורזים עשרות מנות מושקעות הכוללות: בשר, פחמימה, ירק מבושל, סלטים, בקבוק יין קטן, חלות ועוגות ויוצאים בצוותים לבתיהם של קשישים וקשישות, שנבחרו ע"י העו"סים במדור לאזרחים ותיקים-קשישים בודדים וחסרי עורף משפחתי.

הנערים שמקפידים בשמירה על כללי הקורונה מגישים להם את המזון בחיוך ומשתדלים להעניק להם יחס ואהבה.

"החיבור בין בני נוער וקשישים הוא מדהים ומתבקש בפרט בתקופה זו"

הרב שלומי עמוס, שליח תנועת חב"ד בעיר: "ההירתמות של בני הנוער לפרויקט מדהימה ומרגשת והפעילות ממשיכה ומתקיימת מידי שבוע. הביקוש למנות גדל ונשמח אם תהיה לנו עזרה בגיוס מנות נוספות".

אלי בקסיס סגן ראש העיר הממונה על הרווחה: "החיבור בין בני נוער וקשישים הוא מדהים ומתבקש בפרט בתקופה זו, וכך כל הצדדים יוצאים מורווחים והקשרים בין הדור הצעיר למבוגר מתחזקים".

מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים וברכה בן סדון מנהלת המדור לאזרחים ותיקים סיכמו: "מדובר ביוזמה ערכית ומרגשת במיוחד ואנו שמחים על כך שהיקף הפעילות של הקשר הרב דורי הולך ומתרחב בעיר ונרקמים שיתופי פעולה ומיזמים מיוחדים בין בני הנוער בעיר לאוכלוסיית הקשישים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות