fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבי נוף הגליל אומרים תודה לשוטרי תחנת המשטרה העובדים מסביב לשעון

יוזמת המבצע היא מעין ירמנקו, רעייתו של קצין אג'מ החדש בתחנה רפ"ק רומן ירמנקו. "אני מרגישה שאין מספיק הערכה לשוטרים שעושים את עבודתם נאמנה", היא אומרת * גם מנהלת האירועים בעירייה נרתמה למבצע
נשים למען הבעלים/שוטרים

ביום חמישי הקרוב, יפשטו עשרות נשים על תחנת המשטרה בנוף הגליל. המשימה: לומר תודה לשוטרי התחנה, שעסוקים מסביב לשעון בימים אלה.

יוזמת המבצע היא מעין ירמנקו, שיננית במרפאת גוטליב בעפולה ורעייתו של קצין אג'מ החדש בתחנה רפ"ק רומן ירמנקו. "אני מרגישה שאין מספיק הערכה לשוטרים שעושים את עבודתם הנאמנה", היא אומרת.

לפני מספר שבועות הוקמה בווטסאפ קבוצה של נשות שוטרים שנקראת "חוזק נשי". "המטרה היא חיזוק הנשים בתקופה זו, שהבעלים/שוטרים כמעט ולא נמצאים בבית", אומרת מעין ירמנקו, "וגם להילחם בשיימינג שעושים לשוטרים. אנחנו פשוט רוצות לומר להם תודה על עבודתם המסורה מסביב לשעון".

מעין ירמנקו, הייתה אמורה לנהל את המבצע למען שוטרי תחנת עפולה, אולם עברה לתחנת נוף הגליל עם מינויו הטרי של בעלה לקצין אג'מ בתחנה, אליה הגיע מתחנת בית שאן. מעין, אימא לשלושה, פונה לתושבי העיר ובמבקשת מהם להירתם למען המשימה בתרומה לשוטרים. "אני פונה לתושבי נוף הגליל לעצור ולומר תודה. הערכה יכולה להיות בדרכים שונות כמו מכתב תודה או ציור של הילד, משהו מתוק או כל דבר שיכול לעלות חיוך לשוטר ולהעביר מסר שחושבים עליו ומעריכים את עבודתו".

-את מרגישה שלא מעריכים אותם מספיק?

"כן. אין מספיק הערכה לעבודתם. תמיד מפנים לעברם אצבע מאשימה, המצלמות מחפשות שוטרים שמתנהגים לא בסדר ולא מראים את כל התמונה. השוטרים ממלאים פקודות ועושים את עבודתם. אני לא מכירה שוטר שקם בבוקר ואומר שהיום יתנכל לאזרחים. הם מקבלים הוראות מלמעלה ודואגים לאזרחים".

שוטרים מתחנת נוף הגליל במהלך עבודתם (צילום דוברות המשטרה)

גם רדה ריינס נרתמה

מי שנרתמה לעזרתה של מעין ושוטרי התחנה היא רדה ריינס, מנהלת האירועים של עיריית נוף הגליל, שרתמה תושבים רבים. "אני מנסה לשלב כמה שיותר אנשים למבצע, בסך הכל השוטרים שומרים עלינו ועל הסדר, עושים עבודה קשה מסביב לשעון וחובתנו לומר להם תודה".

גם סטודנטים מפרויקט, "תוצרת הארץ", בניהולה של נעה זליגמן נרתמו למבצע. "תוצרת הארץ" הינה תכנית מבית התאחדות הסטודנטים שמטרתה בניית קהילות צעירות. התכנית פועלת בשיתוף עיריית נוף הגליל והמכללה האקדמית עמק יזרעאל. הקהילה עוברת יחד תהליכי חברות וגיבוש בד בבד עם עשיה חברתית במטרתה ליצור שייכות ואחריות מקומית. חברי הקהילות פועלים יחד בכדי להקים קהילה צעירה בנוף הגליל ולפעול למען העיר ותושביה בשלל תחומים: תרומה לקהילה, קידום תרבות לצעירים בעיר, הכרות עם העיר ונופיה, חיזוק קשרים וקהילתיות.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות