fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר התקשורת יועז הנדל קיים ביקור ראשון בעיר בית שאן

"אנו מובילים מהלך של השקעה בתשתיות תקשורת מתקדמת באזורי כדאיות לאומית", אמר השר הנדל "לצד אזורי כדאיות כלכלית. בית שאן תהיה בעדיפות עליונה"
השר יועז הנדל אצל ראש העיר זקי לוי (צילום עצמי)
השר יועז הנדל אצל ראש העיר זקי לוי (צילום עצמי)

שר התקשורת יועז הנדל קיים פגישת עבודה וביקור ראשון בעיר בית שאן יחד עם צוות ממשרדו ונפגש עם ראש העיר ז'קי לוי וצוותו, מ"מ ראש העיר חזי חרוב וגזבר ומ"מ מנכ"ל העירייה, עטאלה סבאג.

הנדל, שמונה לתפקיד שר התקשורת עם הקמת הממשלה בחודש מאי השנה, אמר בתחילת הפגישה כי הוא מוביל מהלך של פריסת סיבים אופטיים והשקעה בתשתיות תקשורת מתקדמת ביישובים שנמצאים בגבולות המדינה ובהם כמובן העיר בית שאן: "נעודד את התחרות כדי שכבר בשנה הקרובה חברות התקשורת הגדולות יבינו שכדאי להם להשקיע באזורי עדיפות לאומית, לצד אזורים בעלי עדיפות כלכלית.  בית שאן תהיה בעדיפות עליונה".

השר הנדל אמר בישיבה כי הוא רואה חשיבות בעידוד תושבים להתחברות לתשתיות אינטרנט מתקדמות לאור הערכות מצב לגל השני של הקורונה ושהות ממושכת צפויה של אנשים בבתיהם ולמידה מרחוק במערכת החינוך.

"אין סיבה שהתושבים לא ייהנו מהתשתיות"

ראש העיר ז'קי לוי הציג בפני השר הנדל פרויקט של פריסת תשתיות רשת  WIFI חינמית מתקדמת ואמצעים טכנולוגיים נוספים ובהם מסכי מידע דיגיטליים במרכז העיר, הכולל את המתחם התיירותי, כדי  לאפשר לתושבים ולתיירים נגישות לרשת האינטרנט ולמידע על אטרקציות, עסקים ופעילויות שונות ברחבי העיר.  הפריסה הטכנולוגית נועדה בין היתר כדי למשוך מבקרים המגיעים לגן הלאומי בית שאן אל מרכז ולב העיר והמתחם התיירותי ההולך ומתפתח בסמוך אליו.

בנוסף לכך הציג לוי בפני השר הנדל את השאיפה לפריסה של תשתית סיבים אופטיים בעיר שתקדם את בית שאן לעידן האינטרנטי והטכנולוגי המתקדמים ביותר.  "אין סיבה שתושבים בבית שאן לא ייהנו מתשתיות אינטרנט ותקשורת מתקדמת כמו בערים גדולות במרכז הארץ".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות