fbpx
Nazareth, IL
30°
Sunny
19h20h21h22h23h
28°C
26°C
25°C
24°C
24°C

שרשרת אנושית של נאמני ארץ ישראל תומכי הרפורמה תגן על השר יריב לוין מפני מפגינים נגד הרפורמה בעפולה

צילום: שלמה מליחי

מועמד הליכוד לראשות העיר, שלמה מליחי , יצא בקריאה להגן על שר המשפטים, יריב לוין מפני המפגינים המתנגדים לרפורמה ומתכוונים הערב להפגין מול סניף הליכוד בעיר בו אמור השר להופיע.

לכתבנו נודע כי בכוונת תומכי הרפורמה ליצור שרשרת אנושית להגן על השר לוין מפני מעשה תוקפנות ובריונות אפשריים מצד מתנגדיו.

שלמה מלליחי: "עפולאים – זו קריאה אליכם. אני מודע ומכיר את הסערה הגדולה שכנס השקת קמפיין הליכוד לבחירות בעפולה בנוכחות שר המשפטים חה"כ יריב לוין , יו"ר הקואליציה, בן העיר, חה"כ אופיר כץ והשרה לקידום מעמד האישה מאי גולן מחולל בקרב אנשי המחאה.ואני גם מכיר ומודע לסערה הרבה מנגד שהוא מחולל בקרב אנשי ליכוד.

אני מבקש, בואו הערב ,נראה לכולם איך נראית דמוקרטיה חזקה ובלתי אלימה. כזו שמכבדת ונותנת מקום לכל הדעות. אני רוצה לפנות גם לאנשי המחאה, אני מכבד את זכותכם להפגין, עם זאת, אני מבקש שתכבדו את אנשי עפולה, בני המקום, ליכודניקים בנשמתם שרוצים להגיע ולפתוח גם הם, כמו

שעושים

בדמוקרטיות חזקות, יחד עם נבחרי הציבור שלהם את קמפיין הבחירות לראשות העיר עפולה בהובלתי. "אנו לא נפתח באש, לא תהיה מלחמת אחים בעוד האויב בשער." ~ מנחם בגין, נאום ברדיו האצ"ל, ליל הפגזת אלטלנה יצוין כי המשטרה מתכוננת לאכוף את הסדר בכוחות מתוגברים לקראת ההשקה וההפגנה נגד השר.

דואר נכנס

עמנואל בן סבו ebsafula@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות