fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני חשודים נעצרו בחשד לירי לעבר רכב של שוטר בכפר ריינה

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני חשודים לאחר שירו על רכב שוטר מכפר ריינה שמשרת בתחנת נצרת. הרקע לירי - דוח קורונה שנרשם לאחד מהם יום קודם לכן
חלון הרכב (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
חלון הרכב (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

בעקבות אירוע ירי שהתרחש בכפר ריינה ובמהלכו בוצע ירי לעבר רכבו של שוטר תושב המקום המשרת בתחנת נצרת, פתחו חוקרי משטרת ישראל בחקירת נסיבות האירוע.

במסגרת החקירה התברר כי אחד החשודים, תושב נצרת בן 18, נעצר יום קודם לכן על ידי אותו השוטר בביקורת שגרתית במסגרת פעילות לאכיפת הסגר, לחשוד נרשם דו"ח על סך של 500 שקלים ולאחר שאיים על השוטר נמצא ברשותו אגרופן.

יממה לאחר המקרה, חָבַר החשוד לשני קרובי משפחה בשנות ה-20 לחייהם אשר מתגוררים בסמוך לביתו של השוטר על מנת לנקום בו ולבצע ירי לעברו. החשודים הצטיידו בנשק, הסירו את לוחיות הזיהוי של רכבם ובשעות הלילה הגיעו סמוך לביתו של השוטר, פתחו בירי מסיבי לעבר רכבו ונמלטו מהמקום.

רכבו של השוטר (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)
רכבו של השוטר (צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

בסיוע של פרקליטות מחוז צפון, הצליחה המשטרה לאתר את זהותם של שני החשודים וכנגדם הוגשו כתבי אישום ובקשות למעצר עד לתום ההליכים בין היתר בגין עבירות של נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות