fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמחה וששון

מרב ששון אמויאל אשת החינוך הוותיקה מנוף הגליל, שמשמשת בעשור אחרון בתפקידי ניהול בכירים במנהל החינוך, עוברת לנהל את המכללה הטכנולוגית נוף הגליל
מרב ששון אמויאל. צילום: אלבום פרטי
מרב ששון אמויאל. צילום: אלבום פרטי

מרב ששון אמויאל היא המנכ"לית החדשה של מכללת נוף הגליל ותחליף את תרצה ריבק, שפרשה לאחר ששימשה בתפקיד בחמש השנים האחרונות. מרב נבחרה מתוך עשרות מועמדים שהתמודדו על התפקיד וההחלטה על בחירתה הייתה פה אחד.

"אני מודה על האמון  שניתן בי ורואה בתפקיד החדש אתגר והזדמנות לעשות למען העיר שבה גדלתי, התחנכתי ובה אני מגדלת את ילדיי", אמרה השבוע בהתרגשות.  

מרב, 50, היא ילידת נוף הגליל עוד בימיה כנצרת עילית. היא בתם של ג'וליה ונוריאל ששון ז"ל מוותיקי וממייסדי העיר. 

מרב נשואה ליאיר אמויאל ולבני הזוג שלושה ילדים: שי, רון וגיל. בעשור האחרון שימשה בתפקידי ניהול בכירים במנהל החינוך  ובתפקידה  האחרון שימשה כסגנית ראש המנהל ד"ר ענבל ווינברג.

בתפקידיה בתחום החינוך מרב הובילה תחומי תכן רבים בהם  התקשוב, תכניות האנגלית, ניהול פורום מנהיגות חינוכית עירונית, רווחה חינוכית, ליווי בית המצוינות של קק"ל והכנת תכנית אסטרטגית עירונית למנהל החינוך, תכנית אשר מיושמת בימים אלה.  

– את חוצה את הכביש מהעירייה למכללה, מרחק הליכה קצר אבל שינוי ענק. מה ההרגשה? 

"זאת התרגשות גדולה עבורי, אבל במהות אני לא לגמרי עוזבת את המרחב החינוכי כי אני רואה במכללה הטכנולוגית ערוץ חינוכי חשוב. המכללה  מהווה המשך חיוני במסלול רכישת השכלה והכשרה מקצועית עבור תושבי העיר והאזור".

– מה האג'נדה?

"ראיית המכללה בלב העשייה החינוכית והטכנולוגית ומיצובה כפלטפורמה להשתלבות בעולם התעשייה ובשוק העבודה בכלל, בדגש על  מתן מענים ממוקדים לסטודנטים כך שבסיום לימודיהם יוכלו להשתלב מיד במעגל התעסוקה". 

-יש לך תכנית סדורה?

"אני נכנסת לתפקיד עם רצון עז ללמוד את השטח ולהכיר מקרוב את העשייה הטובה וההישגים של המכללה לאורך שנים.  יש למכללה מה להציע לתושבי העיר והאזור ולי יש מה ללמוד.

אני אציג את התכנית הסדורה בתום תהליך הלמידה בשיתוף עם הצוות והדירקטוריון, אבל כבר עכשיו אני יכולה לומר שהמטרה העומדת לנגד עיניי הינה קידום שוויון הזדמנויות מלא עבור תושבי העיר והאזור ועמידה בכל תחרות בקנה מידה אזורי וארצי". 

-ראש העיר רונן פלוט ברך על המינוי שלך, הוא בוודאי שמח על הבחירה בתושבת וותיקה של העיר

"אני גאה להיות תושבת נוף הגליל וגאה להיות בתפקיד משפיע בעיר ובאזור כולו. נוף הגליל היא עיר שיודעת להציע לתושביה איכות חיים וחינוך ברמה גבוהה ומרשימה בהישגיה.

אני אומרת זאת לא רק בכובע של אשת חינוך אלא  גם בעיקר כאימא שילדיה לומדים ומתחנכים במוסדות החינוך בנוף הגליל". 

-נפרדנו כך? תהיה מסיבה פרידה?

"תחת מגבלות הקורונה אני לא רואה לצערי אפשרות למסיבה רבת משתתפים, אבל כן רוצה ומרגישה חובה לעצמי להודות לכל חבריי ושותפיי בעיריית נוף הגליל, לכל הצוותים בבתי הספר ובגני הילדים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, היה לי לכבוד גדול לעבוד איתם וכמובן להודות למשפחתי, לבעלי יאיר ולילדיי שתומכים ומאמינים בי

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות