fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמונה מעצבי שיער ובעלות מכוני יופי בנוף הגליל התייצבו הבוקר במלון רמאדה ובמשך כל היום עיצבו תספורות והעניקו טיפולי יופי חינם למפוני קיבוץ שניר

הפנים היפות של נוף הגליל

 

צילומים דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

אולם הכנסים של מלון רמאדה בפאתי נוף הגליל נראה ביום שני בבוקר כמו מתחם יופי ענק. כסאות המלון הוסבו לכיסאות ספרים ועל השולחנות הוצבו מכשירים לייבוש שיער, שפורפרות צבע, חלוקים וציוד לטיפול  מניקור, פדיקור,  לק ג'ייל  ובניית ציפורניים.

בשעה 9:00 בבוקר התייצבו במלון שמונה בעלי מספרות ומכוני יופי בעיר : אושרי רביב, גלית בבלי, מירי ויינר, רחלי חוטובלי, גולן בן לולו, יהודית ורניקוב, סטאס גרבר ומרים פיקדו. מצוידים בערכות עבודה לתספורת, צבע וטיפוח הם הפשילו שרוולים ובחיוך רחב קיבלו את פניהם של לקוחות לא שגרתיות – נשות קיבוץ שניר שפונו מבתיהן עם פרוץ המערכה בדרום. " באנו העניק טיפול קוסמטי לנשים ולגברים השוהים במלון זה שבוע שלישי מאז פינויים מקיבוץ שניר על קו גבול הצפון" סיפרה גלית בבלי, בעלת מכון יופי בנוף הגליל.

מעצב השיער גולן בן לולו, תיאר את היום כאחד המרגשים בחייו "לראות את החיוך על פניהם של אנשים שהגיעו לכאן במצב של מלחמה לאחר שנאלצו לעזוב את הבתים שלהם ולברוח למקום מוגן, נתן לי הרגשה טובה ומילא לנו את הלב. אני מאמין שטיפוח המראה החיצוני הן לנשים והן לגברים נותן תחושה טובה ובהחלט משפר את מצב הרוח." מעצב השיער, אושרי רביב,  הביא אתו ארגז עמוס בתכשירים לטיפול בשיער אותם חילק חינם למטופלות והמטופלים. "הגיעו נשים וגברים וכולם התקבלו בחיבוק ענק, היה פשוט כיף לראות אותם יוצאים מהמספרה עם חיוך גדול ואור בעיניים" סיפרה רדה ברמן, מנהלת מחלקת האירועים בעיריית נוף הגליל שארגנה את היום יחד עם בעלי המספרות ומכוני היופי בעיר.  ראש העיר רונן פלוט הודה לכול השותפים ליוזמה ואמר כי נוף הגליל תמשיך לפנק ולהרעיף אהבה למאות המפונים שמתארחים בה :" אנחנו חזקים ביחד וביחד ננצח" אמר.

איתמר גולן, מנהל קהילת קיבוץ שניר התרגש מן המחווה שהעניקה לדבריו תחושה של נורמליות בימים לא נורמליים :"אין לנו מילים כדי להביע את החיבוק הענק שאנחנו מקבלים מעיריית נוף הגליל, ראש העיר והתושבים. מהרגע שהגענו לכאן אנחנו עטופים באהבה והיא ההוכחה לכוח העצום שלנו. עם ישראל  ח !

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות