fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע המודעות לסרטן העור: 'כללית' מזמינה את מבוטחיה לבצע בדיקה בחינם

שבוע המודעות לסרטן העור החל, ומרפאת 'כללית' במחוז צפון מזמינה את מבוטחיה לבצע בדיקה בחינם לאיתור מוקדם של סרטן עור.
מתחם של כללית | צילום: דוברות כללית
מתחם של כללית | צילום: דוברות כללית

שבוע המודעות למניעת סרטן העור ואבחונו המוקדם יערך השנה בין התאריכים 14-20 ביוני. הבדיקות יערכו על-ידי מומחים לרפואת עור של כללית, במרפאות הקהילה ובחינם.

במהלך שבוע המודעות, יחולקו חומרי הסברה להגברת המודעות להתנהגות נכונה בשמש כדי למנוע נזקים, ובנוסף על כך, יודגש נושא הגילוי המוקדם וחשיבותו להצלת חיים.

לביצוע הבדיקה, יש לתאם תור מראש במוקד שירות הלקוחות 2700* או באמצעות אתר או אפליקציית כללית. במקרה שלא ימצאו תורים במסגרת השבוע של המבצע, ניתן לבצע את הבדיקה במהלך כל השנה.

מומחה ברפואת עור ורכז תחום רפואת עור' ד"ר אבו ריא פואד: "שבוע המודעות לסרטן העור, המתקיים מדי שנה הפך לנקודת ציון קבועה שבה אני קורא לציבור להתפנות ולהקדיש זמן לרפואה מונעת ואיתור מוקדם של נגעים שעשויים להתגלות כסרטניים.

לקוחות כללית מוזמנים לתאם תור ולהגיע להיבדק, כל נגע או נקודת חן על פני העור ולו הקטנים ביותר, יכולים להיות מקור להתפתחות של גידולי עור מסכני חיים. גילוי מוקדם מגדיל את סיכויי הריפוי, ההחלמה ומניב הצלת חיים במקרים רבים".

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות