fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצים לסיים את 12 שנות הלימוד שלנו בכבוד עם מסיבה"

תלמידי שכבת יב' בית הספר אורט אלון בנוף הגליל נגד ההחלטה לבטל את מסיבות הסיום * "לא רואים סיבה לבטל את המסיבה, כשכל המדינה חוזרת לשגרה ודווקא נשפי הסיום יתבטלו" * יו"ר וועד ההורים: "מקווה כי יימצא פתרון לשביעות רצון כולם"
רוצים מסיבת סיום. תלמידי שכבת כ"ה באורט אלון (צילום ישראל פרץ)
רוצים מסיבת סיום. תלמידי שכבת כ"ה באורט אלון (צילום ישראל פרץ)

תלמידי שכבת י"ב אורט אלון מחזור כ"ה בנוף הגליל, יצאו השבוע במחאה על ההחלטה לבטל את מסיבות סיום שנת הלימודים. מחאת תלמידי בית הספר אלון מצטרפת לגל מחאות של תלמידים בכל רחבי הארץ.

בפסט זועם שהעלו באינסטגרם וגרר הרבה תגובות רבות, כתבו כי "חשבנו, חשדנו ושמענו שמסיבות הסיום/ נשפים עומדות להתבטל, השבוע השמועה הפכה לעובדה. אנחנו, כשכבת י"ב, התחנכנו במשך 12 שנים במערכת החינוך, בדיוק כפי שעשה כל מחזור אחר לפנינו וכפי שיעשו המחזורים שיגיעו אחרינו בעתיד. אנחנו גם רוצים לסיים את 12 שנות הלימוד שלנו בכבוד עם מסיבה, כבכל שנה".

אנו לא רואים סיבה לבטל את המסיבה, כשכל המדינה חוזרת לשגרה ודווקא נשפי הסיום יתבטלו. אנחנו, בוגרי מערכת החינוך, קוראים לשנות את ההנחיות על מנת שכן נוכל לחגוג את מסיבת הסיום, בהתאם להנחיות ובדוק כשם שהמסעדות, ההופעות והקניונים חזרו לעבוד".

"סיום הלימודים הוא רגע משמעותי בחיים"

היוזמה של התלמידים זכתה לאהדה רבה. אחד המורים אומר: "המאבק של התלמידים מבורך. סיום הלימודים הוא רגע משמעותי בחיים שלהם וחובה לציין אותו".

גורם בעירייה אמר: "נעשה ככל יכולתנו לעזור להם, אבל צריכים לזכור שדברים לא תלויים בנו".

יושבת ראש ועד ההורים היישובי, אילנית קליינרמן, אמרה: "אני בהחלט מבינה את כאבם של הילדים ועדיין מקווה כי יימצא פתרון לשביעות רצון כולם, אבל אני חוזרת  ומזכירה כי בריאות התלמידים נמצאת במקום הראשון ובראש סדר העדיפויות".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות