fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, קיים  מפגש הערכה לתושבים המתנדבים בסיורים ליליים בשכונות

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, קיים  מפגש הערכה לתושבים המתנדבים בסיורים ליליים בשכונות, במסגרת פעילות שמונת המרכזים הלוגיסטיים שיזמה העירייה

 

כחלק מפעילות העירייה להגברת תחושת הביטחון האישי של התושבים בזמן המלחמה, יזם ראש עיר, רונן פלוט, עוד בשבוע הראשון למערכה בעזה, הקמת שמונה מרכזים לוגיסטיים בתוך שכונות המגורים בעיר.המרכזים אוישו  בעובדי עירייה ומתנדבים, במטרה להעניק טיפול מידי, ממוקד ויעיל לתושבי השכונה בעת הצורך ובד בבד להגביר את תחושת הביטחון של השכונה באמצעות סיורים ליליים של מתנדבים מקרב תושביה.

 

ההיענות ליוזמה מצד התושבים הייתה גבוהה. למעלה מ –600 תושבים נרשמו והביעו רצון לקחת חלק בפעילות ההתנדבותית. בתוך כך, מאז השבוע הראשון ללחימה, יוצאים עשרות מתנדבים במשמרות מדי לילה לסיורים עם רכביהם הפרטיים : "המתנדבים הם תוספת חשובה למעטפת הביטחון הכוללת את סיורי המשטרה, סיורי השיטור העירוני ואגף הביטחון אשר סובבות בעיר 24/7 וכן את סיורי חיילי פיקוד העורף ואת כיתות הכוננות אשר פועלות באישור המשטרה" מסר ראש העיר, רונן פלוט וציין כי המתנדבים בשכונות הינם נדבך חשוב לשכבות הביטחון הנוספות הפועלות בעיר במשך כל שעות היממה " מדובר בעוד כמה זוגות עיניים שרואות  את המתרחש בשעה שרוב התושבים ישנים את שנתם. עוד כמה רכבים עם צ'קלקות שמסיירים בשכונה ובעצם נוכחותם משרים ביטחון."

 

ראש העיר פלוט ביקש להודות באופן אישי למתנדבות ולמתנדבים בכל שכונה. "אנחנו שומרים על הבית שלנו ואין תחושת סיפוק יותר גדולה מאשר לעשות את זה יחד עם העירייה בתוך השכונה" סיפר אחד מתנדבים ואמר כי כל דבר שנראה חשוד או חריג מדווח לאנשי המנהלות הלוגיסטיות בשכונות ומטופל במידי :" אנחנו מצוידים באפוד זוהר לזיהוי ובהחלט מרגישים תורמים למאמץ העירוני להגברת תחושת הביטחון האישי."

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות