fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר עפולה נדבק בקורונה. "אנחנו ננצח את זה ביחד"

קצת יותר מחודש לאחר שהוכתרה כ'עיר הירוקה בישראל' נמצאת עפולה במרחק נגיעה מלהפוך ל'עיר אדומה' על פי תכנית הרמזור של פרופ' גמזו. נכון להיום: 413 חולי קורונה בעיר
לקרב את העמק. אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)
לקרב את העמק. אבי אלקבץ(צילום: קרן אקריש)

ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ, נדבק בנגיף הקורונה. אלקבץ הוציא הודעה בעמוד הפייסבוק שלו בה כתב: "קיבלתי הבוקר את תוצאות הבדיקה ולפיה נמצאתי חיובי לקורונה. אני סובל משיעול קל וחוץ מזה מרגיש מצוין, נמצא בביתי וממשיך לנהל את המערכה נגד המגיפה בעיר עפולה מתוך הבית".

אלקבץ הוסיף ואמר: "אני מבקש מכל תושבי העיר להקפיד על ההנחיות, להימנע מתפילות בבתי הכנסת ובכלל אם אין סיבה לצאת מהבית- הישארו בבתים. אנחנו ננצח את זה ביחד".

בעיריית עפולה יודעים לספר כי הקפסולה הקרובה שלו נכנסה לבידוד (הנהג, הדובר, הפקידות בלשכה ועוד מספר בכירים)

רק לפני חודשיים זה נראה אחרת

מיד עם כניסת תכנית "הרמזור" של פרופ' גמזו הוכתרה העיר עפולה ל"עיר הכי ירוקה" בישראל עם נתוני תחלואה נמוכים מיתר הערים בישראל. קצת יותר מחודש מאז זכתה בתואר המחמיא נמצאת העיר עפולה במרחק נגיעה מלהפוך לעיר אדומה עם עלייה חדה בתחלואה של נגיף הקורונה.

בסוף חודש יולי עמדה עפולה עם 45 מאומתים בלבד. חודשיים בלבד חלפו מאז ונכון לכתיבת שורות אלה חצתה עפולה את רף ה-400 מאומתים ברחבי העיר וניצבת היום על 413.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות