fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו בזרזיר

בביקור במרכז החיסונים אמר רה"מ נתניהו: "אנחנו משיגים את המחלה. יש לנו אפשרות לצאת מהמחלה עם מינימום נזק, צריך לעשות את המאמץ האחרון"
רה"מ נתניהו בזרזיר. (צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)
רה"מ נתניהו בזרזיר. (צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין ביקרו במרכז החיסונים של קופת החולים ׳כללית׳ שבזרזיר. בביקור השתתפו גם יושב ראש השלטון המקומי חיים ביבס, מנהל מחוז צפון בקופת חולים כללית ד"ר מרדכי דיין וראש מועצת זרזיר אמיר מזאריב. "אני שמח כאן בזרזיר, בביקורי השני, לראות שיש עלייה במספר המתחסנים", אמר רה"מ נתניהו

במהלך הביקור סיפר רה"מ כי מדינת ישראל נמצאת כרגע במצב חירום לאומי, ועל פי נתונים שנאספו בשלושים הימים האחרונים, מתו במדינת ישראל 1,536 אנשים מהקורונה, כשלמעלה מ-97% מהם לא היו מחוסנים. "אנחנו מדינה של חיסונים. יש לנו חיסונים לכל אזרח, לכולם. רק ביום ראשון הגיעו עוד מיליון חיסונים. לכן, אם אתם מתחסנים, אתם מצילים את החיים שלכם. אין שום סיבה שתיקחו על עצמכם סכנת מוות. אל תשמעו לפייק ניוז. לכו להתחסן ותצילו את החיים שלכם. אני מבקש מכם, בשמי ובשם כל אזרחי ישראל, לכו להתחסן", אמר רה"מ.

"נוכל לפתוח בהדרגה את תחומי החיים השונים"

בנוסף לכך, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם לדרכון הירוק והיציאה מן הסגר ואמר: "אנחנו גם ננפק דרכונים ירוקים ואז אנשים יוכלו ללכת עם הדרכון הירוק, נוכל לפתוח בהדרגה את תחומי החיים השונים. בהדרגה, תחילה חינוך ואחר כך את התחומים האחרים. על זה בדיוק אנחנו דנים. יש מציאות חדשה, אנחנו במציאות חירום. אגב, לא רק אנחנו. באירופה מדברים על סגרים מלאים עד אפריל ".

"בדקנו את עניין התמריצים ואחד מהם יהיה בוודאות התו הירוק, כדי שאנשים יוכלו להיכנס למגוון מקומות: לבתי קפה, מוזיאונים, קולנוע, אירועי ספורט, בתי מלון ועוד. אנחנו בודקים עוד תמריצים. יש שאלות משפטיות שאנחנו מנסים להתגבר עליהן", הוסיף נתניהו.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות