fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קלאודיה נירון מנוף הגליל זכתה בתעודת הוקרה על התנדבותה

נירון, מתנדבת כעשור בעמותת למען הקשיש בנוף הגליל ונמצאת בקשר שוטף עם מאות בתי אב להם היא מסייעת בהפגת הבדידות.
קלודיה נירון ונציגי עלמה
קלודיה נירון ונציגי עלמה

קלאודיה נירון מנוף הגליל זכתה זכתה בתעודת הוקרה על התנדבותה בטקס מרגש שהתקיים מטעם עמותת "הלב-איגוד העמותות לזקן" ובהשתתפות שר הרווחה, איציק שמולי.

נירון, חברה בוועד המנהל של העמותה למען הקשיש בנוף הגליל מאז שנת 2011 ובנוסף לכך היא מתנדבת פעילה במחלקת הקהילה התומכת. במסגרת ההתנדבות, קלאודיה נמצאת בקשר שוטף עם כ-200 בתי אב שונים ומסייעת להם במיצוי זכיותיהם ובהפגת הבדידות.

"תמיד נכונה לעזור ולתת"

בעמותת "הלב-איגוד העמותות לזקן", נימקו את בחירתם בקלאודיה ואמרו: "קלאודיה הנה מתנדבת מסורה ופעילה. היא לא הסתפקה בחברות בוועד המנהל והתעקשה לקחת חלק פעיל, בקשר שוטף ומתמשך עם עשרות רבות של קשישים. קלאודיה מגיעה למשרדי ההנהלה באופן סדיר ודואגת באופן מעורר השתאות לכל הקשישים."

"היא השתלבה עם כל העובדים כאחת מן הצוות, תמיד נכונה לעזור בכל מה שצריך. קלאודיה מביאה את ניסיונה מהשטח אל שולחן דיוני ההנהלה וסייעה לקדם החלטות מתוך הצרכים שעלו בהתנדבות בקהילות התומכות", הוסיפו.

בעמותה למען הקשיש בנוף הגליל בירכו את קלאודיה על זכייתה ואמרו: "עלמה זכתה בקלאודיה ראשית כאדם בעל אישיות מופלאה , תמיד נכונה לעזור ולתת. שנית כאשת מקצוע בעלת ניסיון וגם כחברת הנהלה ותיקה פעילה. על כל אלה ברצוננו להודות לקלאודיה, לאחל לה הרבה בריאות ושנות התנדבות רבות אתנו."

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות