fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרופ' הרפז: ״האוניברסיטה בגליל צריכה להיווסד באקדמית עמק יזרעאל״

פרופ' יצחק הרפז, נשיא האקדמית עמק יזרעאל, קורא למסד את האקדמית כאוניברסיטת הגליל שתהווה תרומה חינוכית, חברתית וכלכלית חשובה לפיתוח הצפון כולו.
פרופ' יצחק הרפז | צילום: האקדמית עמק יזרעאל
פרופ' יצחק הרפז | צילום: האקדמית עמק יזרעאל

בהמשך לעיגון הקמת אוניברסיטה בגליל בהסכם הקואליציוני, נשיא האקדמית עמק יזרעאל על שם מקס שטרן, פרופ' יצחק הרפז קורא להקים את האוניברסיטה החדשה באקדמית עמק יזרעאל שבה קיימים שיתופי פעולה אזוריים, פעילויות מחקר ענפות, הוראה איכותית ותשתיות טכנולוגיות מתקדמות.

באקדמית עמק יזרעאל פועלת רשות מחקר רב תחומית ובינלאומית, המציגה תוצאות מחקרים והמלצות למשרדי הממשלה בנושאי אנרגיה, בריאות הציבור, חינוך ועוד.

האקדמית עמק יזרעאל על שם מקס שטרן הייתה הראשונה בישראל לפתוח התמחות פורצת דרך בתחום הקנאביס הרפואי, כחלק מהיותה מכללה ששמה דגש על חדשנות ויזמות עם התמקדות בהוראת תארים ראשונים ושניים בתחום הבריאות לצד מגוון רחב של תארים המבוקשים בעולם התעסוקה כגון דאטה סיינטיסט ודאטה אנליסט, יועצים חינוכיים וארגוניים ועוד.

הסטודנטים במכללה מגיעים מכל רחבי הארץ, ומהווים פסיפס מייצג של החברה הישראלית, עם זאת, למכללה יש שליחות חשובה, לאפשר הנגשה גאוגרפית של למידה לתארים ראשונים ושניים לתושבי הצפון. תארים אלו מאפשרים לתושבים להשיג את הדרכון לעתיד טוב יותר דרך איכות חיים כלכלית גבוהה יותר, הגשמה עצמית, הגדלת הפריון לחברה ומוביליות חברתית חשובה.

מנכ"לית האקדמית עמק יזרעאל גב' שרי לוי מציינת כי למכללה מתקיימות איתנות ויציבות כלכלית לאורך שנים, לצד שיתופי פעולה מחקריים ויישומיים עם בתי חולים, קופות חולים, שלטון מקומי, חברות עסקיות, ומגזר שלישי ברחבי הצפון.

לדברי פרופ' הרפז אין ספק כי האקדמית עמק יזרעאל על סגליה המנהליים והאקדמיים המצוינים, היא המתאימה ביותר למיסוד אוניברסיטת הגליל. הקמת האוניברסיטה תהווה תרומה חינוכית, חברתית וכלכלית חשובה מאין כמוה לפיתוח הצפון כולו.

 

 

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות