fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עצוב: ויצ"ו תסגור את שני סניפיה בנוף הגליל ובמגדל העמק

אחד מפרויקטי הדגל של ויצו בנוף הגליל היה הביגודית, שם נמכרו לתושבים פריטי לבוש איכותיים ב... שקל אחד. "בתל אביב מכרו כאלה פריטים ב-40-50 שקל, פה רק בשקל, הכל למען הקהילה, אומרת היו"רית אילנית קליינרמן.
ויצו היור"ית אילנית קליינרמן (צילום עצמי)
ויצו היור"ית אילנית קליינרמן (צילום עצמי)

אם לא תחול תפנית של הרגע האחרון, הרי ששני סניפי ויצו במגדל העמק ונוף הגליל ינעלו את שעריהם, בשל נושאים כלכליים, הודעה ברוח זו קיבלו השבוע יו"ר ויצ"ו בנוף הגליל, אילנית קליינרמן ויו"ר ויצ"ו במגדל העמק, יפה רוטשטיין.

במגדל העמק, שם הסניף הוא אחד הוותיקים בארץ ובנוף הגליל, בה הסניף חודש לפני 6 שנים לאחר תקופת הפסקה ארוכה, קיבלו בתדהמה רבה את ההחלטה. בשני הסניפים היו במרוצת השנים פעילויות ענפות למען הקהילה.

"כל הפעילויות שבוצעו במהלך השנים היו בחינם, המוטו שלי הוא לתת לקהילה ובחינם. זה מה שעשיתי. נתתי שירותים לקהילה בחינם", מסבירה אילנית קליינרמן.

פרויקט הדגל: הביגודית

יש לציין כי תקציבי הסניפים מבוססים על תרומות וכן על תמיכות מהרשויות המקומיות.

כך למשל, אחד מפרויקטי הדגל של ויצו בנוף הגליל היה הביגודית, שם נמכרו לתושבים פריטי לבוש איכותיים ב… שקל אחד. "בתל אביב מכרו כאלה פריטים ב-40-50 שקל, פה רק בשקל, הכל למען הקהילה, אומרת קליינרמן.

בעקבות התערבות של גורמים פוליטיים, שמבקשים לדחות את רוע הגזרה, מבהירה קליינרמן כי היא לא מתכוונת לחזור בשום מקרה. "גוף גדול ומכובד כמו ויצ"ו יכול להודיע ליושבת ראש הסניף על ההחלטה בצורה קצת יותר מכובדת. גם אם יחליטו לחזור, אני לא אהיה שם", היא אומרת.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות