fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: תלמידי "אורט יהודה" במבצע תרומות למשפחות מעוטות יכולת

תלמידי כיתות י"א-י"ב בבית הספר "אורט יהודה" בעפולה יצאו במבצע תרומות מיוחד למען משפחות מעוטות יכולת במסגרתו אספו תרומות בסך אלפי שקלים, יצאו לקניית מוצרים בסופר, הכינו אריזות והשתתפו עם צוותי ההוראה בהפצת החבילה לכשבעים משפחות
צילום: דוברות עיריית עפולה
צילום: דוברות עיריית עפולה

לכבוד חג הפסח יצאו תלמידי כיתות י"א-י"ב בבית הספר "אורט יהודה" בעפולה במבצע "קמחא דפסחא" מיוחד במינו.

המבצע נוהל ואורגן לכל אורכו על ידי תלמידי בית הספר ומחנכיהם ובוצע במספר שלבים. תחילה גייסו התלמידים תרומות ברחובות העיר, במקומות ציבוריים ובקרב המורים והרי בי הספר. ההיענות לתרומות וההתגייסות למען המשימה הייתה מרשימה ויותר והסכום שהצטבר בקרבם עמד על 8,536 שקלים.

באמצעות הכסף שגייסו מהתרומות התגייסו תלמידי שכבת י"א והגיעו ביום ראשון (14.03) לסניף של "רמי לוי" שם קנו מוצרי יסוד ומוצרים לחג בשווי 118 שקלים עבור כל משפחה כשכל סל כלל: מאז מצות, יין, עופות, דגים, ירקות, פירות ועוד שלל מוצרים נדרשים.

בתום הקנייה התלמידים יצאו עם 14 עגלות מלאות למתחם בית הספר שם אכסנו את המוצרים באחת הכיתות בצורה מסודרת לקראת שלב האריזה והחלוקה. בבית הספר תלמידי כיתות י"ב ארזו את המוצרים בקרטונים שכל מארז כלל בתוכו מיץ ענבים, שמן, מלח, סוכר, קמח מצות, חבילת מצות, שק תפוחי אדמה נוזל כלים, רסק עגבניות, ממרח שוקולד, עוגה, קפה שחור, תבלינים והגדה של פסח עם הקדשה של בית הספר "אורט יהודה" אשר הודפסה בתרומה מדפוס שיל"ת.

"אני גאה בתלמידנו ובצוות החינוכי המצוין על העשייה החינוכית העפנה"

את המשלוחים ביצעו התלמידים, ביום שלישי (16.03) ביחד עם מנהל בית הספר, יוני חזי, מוריהם ובוגרי בית הספר שהגיעו עם רכביהם הפרטיים וחילקו את החבילות לכשבעים משפחות חסרות יכולת על פי רשימה מסודרת ממחלקת הרווחה. המשפחות שקיבלו את האריזות הודו מקרב לב לתלמידים וההרגשה של שני הצדדים הייתה מספקת ומיוחדת.

מנהל קריית החינוך, יוני חזי, סיכם את המבצע ואמר: "מבצע החסד שהתקיים השבוע משקף את התנופה הגדולה של קריית החינוך בכל התחומים. החינוך למצויינות, למעורבות חברתית ורגישות חברתית היא מרכיב מרכזי בבניית אישיותו של הבוגר כמוביל תורם ומצטיין, אני גאה בתלמידנו ובצוות החינוכי המצויין על העשייה החינוכית העפנה"

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות