fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: נחנך "בית אריאלה" לזכרה של הגננת המיתולוגית

בעלה הרב שמואל דוד: "היא השקיעה כאן הרבה עבודה והרבה נשמה, זה היה ביתה הלא רשמי, שהופך מעתה לביתה הרשמי".
חונכים את בית אריאלה בעפולה (צילום עצמי)
חונכים את בית אריאלה בעפולה (צילום עצמי)

לפני כשלושה עשורים קבעו את ביתם בעיר עפולה, הזוג הצעיר הרב שמואל ואריאלה דוד. אריאלה מצאה את פרנסתה כגננת בגן ילדים וכעבור 4 שנים בלבד כבר זכתה להכרה ולקבל פרס – יקירת החינוך הדתי הארצי ובמקביל עשה בעלה שמואל חיל אף הוא ולאחר שמונה שנים מונה לתפקיד רב העיר עפולה.

גם שנים ארוכות לאחר קבלת הפרס, המשיכה אריאלה לחנך מאות אם לא אלפים מילדי העיר בגן רימון בשמו האחרון או כפי שהילדים אהבו לקראו לו ה'גן של אריאלה' באופן לא רשמי. החל מהחודש החליף המבנה את שמו מ'הגן של אריאלה' ל'בית של אריאלה' לאחר שנפטרה מהעולם.

"השקיעה כאן המון נשמה"

"זה תמיד היה הבית של אריאלה" סיפר בעלה, רב העיר, שמואל: "לא מעט לילות, אריאלה הייתה הולכת לגן, להכין קישוטים, לתלות תמונות או מיצגים, לשנות את הגן מקצה לקצה. ובפרט לקראת חגים, היא השקיעה כאן הרבה עבודה והרבה נשמה, זה היה ביתה הלא רשמי, שהופך מעתה לביתה הרשמי".

את היוזמה לקרוא לגן הילדים העלה ממלא מקום ראש העיר חביב פרץ ומחזיק תיק החינוך הדתי-לאומי, שביקש את רשותו של הרב להנציח את רעייתו בגן שבו לימדה משך שנים ומתוך כוונה למלא את הבית הזה בעתיד בתוכן שיכלול מרכז אמונה, שיעורי תורה, פעילות תורנית ויהודית ועוד.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות