fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: כ-40 אלף מבלים ביקרו הקיץ בבריכות העירוניות

עונת הרחצה בבריכה העירונית בעפולה עילית ובבריכה העירונית בקאנטרי קלאב הסתיימה בסופ"ש האחרון לאחר שאירחו הקיץ לא פחות מ-40 אלף מבלים למרות 'התו הסגול' של הקורונה שהגביל את כמות המבלים.
הבריכה העירונית בעפולה עלית. צילום: דוברות
הבריכה העירונית בעפולה עלית. צילום: דוברות

עונת הרחצה בבריכות העירוניות בעפולה הסתיימה, בתום אחת מעונות הרחצה המאתגרות ביותר. 

העונה החלה עם קורסי השחייה של תלמידי כיתות ה' בבתי הספר היסודיים ולאחר מכן נפתח לקהל הרחב אך בקרב המבלים היה קיים חשש גדול מנגיף הקורונה ומהאיסור ללכת לים ולבריכות. 

ככל שחלף הזמן הבינו במשרד הבריאות התירו את פתיחת הבריכות עם מגבלה ל-300 מבלים על פי "התו הסגול" לצד החלטה להוריד את מחיר הכניסה בבריכה בעפולה עילית פי הנחייתו של ראש העיר אבי אלקבץ, והקהל העפולאי החל לבקר יותר ויותר בבריכה בעפולה עילית וכן בבריכה בקאנטרי קלאב במגבלות התו הסגול. בסיכומה של העונה מציינים בהנהלת הבריכות על כ-40 אלף מבלים שביקרו בבריכות במהלך עונת הרחצה, קצת יותר מחצי מהכמות הפוקדת את הבריכות בעונת רחצה רגילה. 

בהנהלת הבריכות ציינו כי למרות המגבלות ניסו להנעים את זמנם של המבלים לאורך עונת הרחצה ואפשרו לקיים מסיבות יום הולדת, ערבים משפחתיים ומסיבות סיום לבתי הספר במחיר מסובסד בהשוואה למקובל בבריכות מקבילות באזור. עודד עקיבא ועמית אשכנזי הוסיפו כי מבלים רבים שיבחו אותם על התנאים בבריכה בעפולה עילית וכן בקאנטרי קלאב והבטיחו לשמור על הרמה הגבוהה גם בעונה הבאה ולהמשיך לשרת את כל תושבי העיר בבריכה העירונית.  

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות