fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: הקמת הפארק בשכונת C1 תסתיים בחצי שנה הקרובה

לפני החג קיימה העירייה את אירוע התרבות הראשון בשכונת C1 במגרש המיני פיץ' שהוקם בקצה הפארק השכונתי שיכלול בעתיד הקרוב גם מתקן שעשועים ועוד.
פארק בשכונת C1- בקרוב. צילום: דוברות
פארק בשכונת C1- בקרוב. צילום: דוברות

במרץ 2021 זהו התאריך בו אמורות להסתיים העבודות על הקמת הפארק הענק בשכונת C1 בעפולה, כך נודע במפגש הורים-ילדים שכלל הצגת ילדים של תאטרון אורנה פורת והתקיים במגרש המיני פיץ', שנבנה לאחרונה בקצה השכונה ומהווה למעשה שלב ראשון בהקמת הפארק השכונתי הענק. מדובר למעשה בפארק הנמצא בליבה של השכונה וחוצה אותה מקצה אחד לשני.

 הפארק החדש עתיד לכלול בנוסף למגרש המיני פיץ' שבנייתו הסתיימה גם מתקן שעשועים, מתחם קטנטנים, מתקני כושר ונינג'ה לבני נוער ובוגרים, פינות ישיבה, שבילי הליכה ומדשאות.

כמו כן נערכו בחודשים האחרונים מספר ישיבות כדי לתת מענה לשכונה החדשה המתפרשת על שטח ענק, שרובו כלל לא בנוי, תוך שימת דגש על השלמת סלילה וביצוע מדרכות באזורים מאוכלסים, השלמות תאורה באזורים שהחלו להתאכלס, העתקת עצים ושתילתם בשכונת C1.

 ניתן דגש על אכיפה לניקיון מגרשים פרטיים שעדיין לא החלו בבנייה וניקיון אתרי הבנייה מול הקבלנים.

עבודות העתקת התשתיות נמשכות

 בנוסף, התקיימה ישיבה בנוגע להשלמת העתקת תשתיות של חברות תקשורת בזק, הוט וסלקום אל תוך רחובות נוספים בשכונה. 

בנוסף, בימים אלה החלה העירייה באמצעות אגף קהילה במיפוי מספר התושבים העדכני בשכונה באמצעות סוקרים שיגיעו לבתי התושבים כמו גם בדיקה של מספר הנכסים הנמצאים בבנייה וכן בתכנון עתידי כדי לתכנן את הצרכים העתידיים של שכונת C1. 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות