fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: החלו מבצעי ריסוס בכל חלקי העיר לטיפול ומיגור מטרדי יתושים

אגף שפ"ע של עיריית עפולה מקיים שבועיים האחרונים מבצעי ריסוס נרחבים ברחבי העיר ומחוצה לה של מיגור מעופפים שנמצאים בתקופת הדגירה שלהם.
ריסוסים וגילוי מקורות מים (צילום עיריית עפולה)
ריסוסים וגילוי מקורות מים (צילום עיריית עפולה)

מגרשי היתושים: צוותים באגף שפ"ע של עיריית עפולה פועלים בשבועיים האחרונים במבצעי ריסוס ענקיים לטיפול ומיגור מטרדי יתושים.

במסגרת המבצעים ביצעו ראשי האגף בניהולו של שמעון עמר ניתוח של קריאות למוקד העירוני בטלפון 106 בנושא מטרדי יתושים מתוך מטרה להבין היכן נמצא המיקוד של התלונות.

בנוסף, קיימו הצוותים סיורים בכל הנחלים המקיפים את העיר עפולה, הוואדיות ומקורות המים סביב העיר במטרה לאתר מקורות מים עומדים בתוך העיר ובכניסות הסמוכות אליה.

לאחר מיפוי כל הנקודות הבעייתיות החלה הדברה וייבוש של מאגרי מים לדוגמה מאגר ברחוב הפרסה שהשפיע על כל אזור רחובות גלבוע וירושלים, ייבוש מים ברחוב המלאכה, הדברה של שאריות בריכת מים ליד ניר העמק, הדברה של תעלת המים הסמוכה לכביש עוקף בית העלמין.

"אנחנו בשיאם של מבצעי ריסוס"

כמו כן קיימו באגף שפ"ע שיתופי פעולה עם רשויות ניקוז נחלים דרום, יחד ביצעו ניקוי של תעלת המים הסמוכה לשכונת רובע יזרעאל לטובת הדברה ואיתור מקור המים וכן שיתוף פעולה עם רשות ניקוז קישון לטובת טיפול בתעלת המים בסוף רחוב שרת ואזור חיבת ציון לטובת הדברה ואיתור מים עומדים.

מנהל אגף שפ"ע שמעון עמר אמר: "לקראת תקופת הדגירה נערכנו היטב ובימים אלה אנחנו בשיאם של מבצעי הריסוס. אני קורא לציבור להמשיך ולדווח למוקד העירוני בטלפון 106 במידה והתגלו מקורות מים עומדים או מטרדי יתושים נוספים".

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות