fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: "בית לגדול טוב" חילק אלפי ערכות משחקים למשפחות ולגני הילדים בחינוך המיוחד

עשרות משפחות וגני ילדים נהנו עד כה ממיזם הדגל של בית לגדול טוב שבעפולה. הערכות כוללות בין היתר ספרים וחוברות צביעה ויצירה.
מנכ"ל רשת שחקים דניאל בן (צילום עצמי)
מנכ"ל רשת שחקים דניאל בן (צילום עצמי)

בית לגדול טוב, מרכז הפנאי והעשרה לגיל הרך ובני משפחותיהם הינו מיזם של תנובה והחברה למתנ"סים ופועל במסגרת ורשת שחקים עפולה. במהלך השנה הקשר הישיר עם המשפחות הצעירות אפשר לצוות להציע מגוון פעילויות לכל המשפחה הכולל סדנאות, ג'ימבורי, חוגים ועוד. 

עד שנדמה היה כי הדברים שבו לסדרם ומשפחות רבות חזרו ליהנות מההיצע הרב, בית לגדול טוב, כמו שאר שלוחות רשת שחקים נאלץ לסגור את שעריו לקהל. על אף עובדה זו, שקד צוות תחום הגיל הרך בניהולה של שירלי יצחק

יחד עם שרון פרי מנהלת בית לגדול טוב עפולה וצוות הבית על הכנת מגוון מיזמים, שיונגשו לקהל הרחב במיוחד בתקופה זו.

ענהאל גברילוב עם ערכת משחקים מיוחדת (יחצ).
ענהאל גברילוב עם ערכת משחקים מיוחדת (יחצ).

"אין לנו כוונה להפסיק אלא לכוון גבוה יותר"

 מיזם הדגל של בית לגדול טוב עפולה  כלל הכנת אלפי ערכות משחקים – "משפוחה" –  לכל המשפחה הכוללות יצירה, ספרים, משחקי שולחן, חוברות צביעה, ופעילויות. את הערכות המיוחדות שהוקדשו למשפחות הצעירות בעיר חילקו במספר מוקדים כמו הפארק העירוני וסופרים שכונתיים על מנת להנגיש בצורה הטובה ביותר את הערכות לכלל הקהילה בהתאם להנחיות.
זאת ועוד, הצוות עשה חלוקה מיוחדת גם לילדי גני החינוך המיוחד בעיר שכידוע המשיכו את פעילותם גם בימים אלו.
דניאל בן, מנכ"ל רשת "שחקים עפולה": "כמו בסגר הראשון, גם בסגר הזה החלטנו להמשיך את העשייה למען התושבים בהתאם למגבלות. בימים כתיקונם ילדי העיר וגם המבוגרים מגיעים אלינו לשלוחות השונות ליהנות מהמגוון העצום של חוגים סדנאות וקורסים ועכשיו החלטנו להגיע אליהם". 

בן הוסיף ואמר: "חלוקת הערכות המשפחתיות מתווספות למיזמים הרבים שצמחו בתקופה האחרונה כמו הרצאות חוגים וקורסים אונליין. אין לנו כוונה להפסיק אלא לכוון גבוה יותר ולהגיע לכל תושבי ותושבות העיר עם מיזמים חדשניים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות