fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית עפולה החליפה את רצפת השוק הישן

לאחר שהחליפה את תשתיות המים והביוב בשוק הישן, מסיימת בימים אלה עיריית עפולה את החלפת האספלט ברצפת אבנים משתלבות מעוצבת בעלות כוללת של כ- 1.2 מיליון שקלים על שני הפרויקטים.
החלפת הריצוף במתחם השוק הישן. צילום: דוברות עיריית עפולה
החלפת הריצוף במתחם השוק הישן. צילום: דוברות עיריית עפולה

עם מבט לעתיד: בימים אלה מסיימת עיריית עפולה פרויקט תשתיות נוסף במתחם השוק הישן במסגרתו היא החליפה את ריצפת האספלט שנסללה במשך השנים טלאים טלאים ברצפת אבנים משתלבות מעוצבת בעלות של כ-400 אלף שקלים. 

כזכור, מספר חודשים לאחר כניסתו לתפקיד ראש העיר, ביקר אלקבץ במתחם השוק הישן וקיבל החלטה עירונית להפוך את המתחם הישן, שעמד לא פעם בפניי סגירה, למוקד בילוי טרנדי עבור תושבי עפולה והסביבה.

לצד חיזוק שיתוף הפעולה עם תנועת 'תרבות', שקבעה את בסיסה בשוק הישן במקביל לזרועות התרבות העירוניות ובראשם אגף תרבות ורשת המתנסים של שחקים הוחלט על קיום אירועי תרבות באופן קבוע בשוק לצד החלטה לשדרג את התשתיות הפיזיות במתחם.

השלב הבא: בניית גג 

 לצורך כך מינה אלקבץ את העוזר האישי שלו אורן אקיקוס לפרויקטור של השוק הישן ובימים הקרובים יסמנו וי גדול על שני פרויקטים ענקיים במתחם, הראשון היה החלפת תשתיות המים והביוב הישנות בשוק בסיוע וליווי של תאגיד המים "מי רקת" ובמסגרתו החליפו בחודשים האחרונים את כל התשתיות הישנות שלא הוחלפו מעולם בעלות של כ-800 אלף שקלים.

בימים אלה, כאמור, מבצעת העירייה את הפרויקט השני של החלפת הריצוף במתחם בהשקעה כוללת של כ-1.2 מיליון שקלים עבור שני הפרויקטים.

בשלב הבא מתכננים בעירייה להשלים את בניית הגג בסמטת החנויות האחרונה בצד הצפוני של מתחם השוק הישן שנותרה ללא קורת גג.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות