fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נוף הגליל העניקה מלגות ל- 203 סטודנטים שלוקחים חלק בפעילות התנדבותית למען הקהילה

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

תומכים בסטודנטים

 

 

 

 

מלגת מפעל הפיס על סך 10 אלף שקלים הוענקה ל- 203 סטודנטים, מספר שיא  ל היה כמוהו בעיר, המשקף את העלייה המשמעותית בהיקף הסטודנטים בני העיר שבוחרים ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה בעיר ובאזור הצפון. מקבלי המלגות לוקחים חלק בפעילות התנדבותית למען הקהילה הכוללת 150 שעות התנדבות במסגרות שונות כגון: עבודה עם בני נוער, סיוע לקשישים בבתי אבות, ביקורי בית אצל ניצולי שואה, הפעלת פרויקטים "צעירים למען צעירים", ניקיון בשטחים פרטיים של קשישים אשר אין ביכולתם לתחזק את חצרות ביתם, משמרת השכונה, עזרה לעולים, עבודה עם נוער בסיכון, סיירת סטודנטים ועוד.

המלגה הינה פרי שיתוף פעולה של עיריית נוף הגליל עם מפעל הפיס, פר"ח, רשת המרכזים הקהילתיים "פסיפס", חברה למתנ"סים, המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, עמותת "מהפך" ו"דור לדור". מנהל מרכז הצעירים, יבגני קומרניצקי, ציין כי מספר מקבלי המלגות גדל השנה באופן דרמטי  לעומת שנה קודמת וכי המלגה מוענקת לסטודנטים תושבי העיר שלומדים לתואר ראשון ושני בכל מסגרות להשכלה גבוהה בכל הארץ. כמו כן צוין כי רוב הסטודנטים לומדים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ומכללת עמק יזרעאל. מרכז הצעירים בניהולו של יבגני קומרניצקי מלווה את הסטודנטים ומסייע להם לאורך כל השנה. "אנו מציעים לסטודנטים היצע נרחב של אפשרויות סיוע החל מקורסי הכשרה מקצועית דרך הכנה לראיונות עבודה וכלה בייעוץ וליווי מקצועי", ציין.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות