fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיטור המופת הוענק לשוטר רס"ל דודי כהן

בטקס מרגש שהתקיים במשטרת ישראל הוענק עיטור המופת לשוטר רס"ל דודי כהן המשרת ביס"מ עמקים. "פעילות שנעשתה באומץ לב, הראויה לשמש מופת."
גיבור. רס"ל דודי כהן. צילום: דוברות המשטרה
גיבור. רס"ל דודי כהן. צילום: דוברות המשטרה

השוטר רס"ל דודי כהן מיס"מ עמקים קיבל בטקס מרגש במשטרת ישראל את עיטור המופת בעקבות אירוע שהתרחש בחודש אוגוסט 2018 לאחר שרס"ל כהן ועמיתו רס"ל דניאל נעמני סייעו בתגבור יחידת הר הבית בשער המג'לס (המשגיח) בירושלים.

במהלך המשמרת הגיע מחבל חמוש בסכין וניסה לדקור את השוטרים המוצבים בשער.

רס"ל דודי זיהה את המחבל והחל להיאבק בו. במהלך המאבק נכרך שרוך האבטחה של נשקו האישי של השוטר סביב ידו של המחבל, אך הוא התגבר על כך, נאבק במחבל וירה בו.

במקביל למאבק של דודי במחבל, הגיב רס"ל דניאל במהירות, ביצע ירי ופגע במחבל. יחד עם רס"ל דודי הביאו לנטרול המחבל, ועם הסרת האיום, פעלו שני השוטרים לאבטחת הזירה.

"פעילות שנעשתה באומץ לב, הראויה לשמש מופת."

במשטרה נמקו את הבחירה להעניק את העיטור לרס"ל כהן ואמרו: “השוטרים הגיבו לאירוע במהירות, בתושייה ובמקצועיות. בפועלם האמיץ הצליחו רס"ל דודי חיים כהן ורס"ל דניאל נעמני לנטרל את המחבל ובכך הצילו את חיי השוטרים שהיו עימם ומנעו פגיעה באזרחים."

"עיטור המופת מוענק לרס"ל דודי חיים כהן ולרס"ל דניאל נעמני על פעילות, שנעשתה באומץ לב, הראויה לשמש מופת", הוסיפו בנימוקם

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות