fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדי דואר ישראל בעפולה חילקו מאות מארזי שי לילדים

העובדים תרמו מאות מתנות ומוצרים בשווי אלפי שקלים שהוענקו לעמותות ובתי חולים בישראל כתרומה לקהילה.
-נציגות השירות בסניף עפולה והערכות שתרמו - מירי פילו והילה פרג'י (צילום: דוברות דואר ישראל)
-נציגות השירות בסניף עפולה והערכות שתרמו - מירי פילו והילה פרג'י (צילום: דוברות דואר ישראל)

עשרות עובדים ביחידות דואר ישראל ברחבי הארץ יזמו, מאות לקוחות נרתמו ואלפי נצרכים זכו. התגייסות רבתי של עובדי החברה תוך שיתוף פעולה עם קהל לקוחותיה, הניבה הירתמות יוצאת דופן למען עמותות ומוסדות ברחבי המדינה, בעיקרם לילדים וקשישים, שהעניקה עבורם מאות מארזי שי לרווחתם.

כאות תודה והערכה מצד מקבלי התרומות, קיבלו מנהלי הסניפים ועובדיהם תעודות הוקרה על פועלם מנציגי העמותות והארגונים על הסיוע.

מבצע ההירתמות למען הקהילה מטעם דואר ישראל התפרס לאורכה ולרוחבה של המדינה. בין העמותות והמוסדות אליהן הועברו התרומות ניתן לציין את עמותת "גדולים מהחיים", ביה"ח רמב"ם, אסותא וסורוקה, "בית רפאל" השוכן באילת, בתי אבות, האגודה למלחמה בסרטן, סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ועוד.

המוצר שחולק היה ערכות יצירה או צביעה (מנדלות). פרט לערכות הללו, חולקו עשרות מוצרי חשמל ופנאי כמו רמקולים, אוזניות, כבלי סנכרון ונוספים. 

"אנחנו שמחים לדעת שבעירנו הקטנה יש אנשים עם לב עצום"

מבין הסניפים בהם נתרמו הכי הרבה ערכות מבין מאות סניפי דואר ישראל הפזורים ברחבי הארץ, ניתן לציין לשבח את סניף עפולה, ויותר מכך את תושבי העיר. שיתוף הפעולה שהניב בעבר חיזוקים חיוביים לאוכלוסיות העיר השונות, מצא גם בתקופת הקורונה את הדרכים לשמח ולהאיר את פניהם של מאות מהתושבים, כשנתרמו קרוב לאלף מנדלות יצירה וצביעה בפרק זמן של קצת יותר מחודש ימים.

מבין המוסדות להם חולקו הערכות ניתן לציין את עמותת "גדולים מהחיים", המחלקה האונקולוגית ומחלקת הילדים בבית החולים "העמק" בעיר, בית הספר גולני בבית שאן, מרכז לאומנות "שילובים" בכפר המכבי, בית רות בעפולה ועוד. 

מנהלת סניף עפולה, ענת נחום, התייחסה ליוזמה המרגשת: "דואר ישראל נמצא בכל נקודה על המפה, וככזה באפשרותו לגייס את הקהילה למען אוכלוסיות שונות, למטרות נעלות ומשמחות. אנחנו שמחים לדעת שבעירנו הקטנה יש אנשים עם לב עצום, דואגים ואכפתיים כלפי שכניהם וחבריהם". "

אנחנו מסתכלים על אלו שקיבלו את הערכות כמתנה מהקהילה, והחיוך שעל פניהם ממלא אותנו בסיפוק ובגאווה. בהזדמנות זו ברצוני להודות בשם כלל היוזמים לעשרות העסקים והאזרחים הנהדרים שבעירנו, שגם בעת כל כך בעייתית וקשה מצאו את הדרך לחלוק עם הקהילה", הוסיפה נחום.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות