fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סרן צחי וייס מנוף הגליל קיבל תעודת הצטיינות על שירותו במערך המילואים

במסגרת יום ההוקרה לאנשי המילואים בפיקוד העורף, סרן צחי ויס מנוף הגליל זכה לקבל תעודת הצטיינות ממפקד הפיקוד אלוף אורי גורדין
בתמונה משמאל לימין: מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, סרן במיל' צחי וייס, מפקד מחוז חיפה, אל"ם אלעד אדרי
בתמונה משמאל לימין: מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, סרן במיל' צחי וייס, מפקד מחוז חיפה, אל"ם אלעד אדרי

אחרי תקופה ארוכה בה אנשי פיקוד העורף פעלו במסגרת במלחמה בקורונה, ביום ראשון האחרון התקיים בפיקוד טקס הוקרה למשרתי המילואים, שחלקם זנחו כבר לפני כמה חודשים את השגרה והצטרפו למאמץ המשותף.

אחד המצטיינים בטקס הוא סרן במיל' צחי וייס, מפקד יקל"ר (יחידת קישור לרשויות) נוף הגליל. יצחק, הוא תושב נוף הגליל וסב ל-13 נכדים, הנמצא כבר יותר מ-100 יום בשירות מילואים, בו הוא אחראי על עשיית פיקוד העורף בנוף הגליל, ואפילו השתתף במאמץ כיבוי השריפות בעיר באוקטובר האחרון.

"האמת נמצאת בשטח, בקרב התושבים והעם"

"אחת החוויות שלי משירות המילואים יוצא הדופן הייתה ההתחלה שלו, כשרק התחלנו להבין את נגיף הקורונה והשלכותיו ועבדנו מתוך שליחות סביב חוסר ודאות בין לאומי", אומר צחי וייס.

"מילא לי את הלב לראות את התושבים מכל המגזרים, כולם ביחד, מתנדבים להצלת חיים. אני רוצה להדגיש כמה חשוב להמשיך ולהתנדב למען החברה גם בימים בהם נראה שהציניות והשנאה משתלטים על חיינו. האמת נמצאת בשטח, בקרב התושבים והעם, ושירות מילואים הוא דרך חשובה ומשמעותית לבצע זאת", אמר לסיכום.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות