fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספר תורה הוכנס לקריית הממשלה החדשה בנוף הגליל

ספר התורה  יאפשר לעובדים  ולמבקרים להתפלל בית הכנסת של קריית הממשלה
צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

בשעה טובה ומוצלחת, בעיצומו של תהליך אכלוס קריית הממשלה החדשה בנוף הגליל,  הוכנס ספר תורה ברוב פאר והדר לבית הכנסת של הקריה.  עשרות  עובדים ומבקרים השתתפו בשמחת התורה שכללה בתהלוכה חגיגית במיוחד מרחבת הכניסה לעבר הלובי ובית הכנסת.

ספר התורה נתרם לזכרו של דוד אוחנונה ז"ל, במעמד ראש העיר, רונן פלוט, סגניו אלכס גדלקין וסמיון ברון ורב העיר ישעיהו הרצל. משפחת אוחנונה היא מוותיקות המשפחות בעיר. ההורים רחל ז"ל ורבי משה ז"ל, עלו לארץ ממרוקו בתחילת שנות ה- 60 והשתקעו בעיר. הספר הוא לזכרו של דוד ניסים ז"ל, תלמיד בית ספר שהלך לעולמו בתחילת שנות ה- 70

ה מנהל קריית הממשלה, חנן גלדשטיין שהנחה את הטקס הודה לכל העושים במלאכה .ראש העיר, רונן פלוט, נשא ברכות ובדבריו הדגיש את חשיבות האחדות בעם סביב הכנסת ספר התורה בעת הזאת. . כמו כן, ציין שמדובר בזכות גדולה שנפלה בחלקם של עובדי הקריה ליטול חלק במאורע הגדול.

הרב הראשי של נוף הגליל, ישעיהו הרצל ציין את סמליות האירוע בעיצומו של חודש אדר ואת הזכות בהכנסת ספר התורה למקום כקריית הממשלה בו מועסקים  1500 עובדים ואותו פוקדים אלפי מבקרים מדי יום ביומו.

בסופו של יום הוכנס הספר להיכל בית הכנסת שבקריית הממשלה, לא לפני שעבר בריקוד מעגלים לקול שמחת העובדים. קריית הממשלה החדשה תיחנך רשמית בתקופה הקרובה. מדובר בבניין משוכלל ומפואר בן 10 קומות פלוס 2 קומות חנייה. מרבית משרדי הממשלה כבר עברו לבניין, השאר יתמקמו בתקופה קרובה. הבניין מנוהל על ידי חנן גולדשטיין, שמשבח את שיתוף הפעולה עם עיריית נוף הגליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות