fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמל שיר שבו מנהלל נבחר כמצטיין מפקד פיקוד דרום, לכבוד יום העצמאות ה-75

צילום: דובר צה"ל מקומי

ביום שלישי  התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו לכבוד יום העצמאות ה-75. בין כלל המצטיינים נבחר סמל שיר שבו מנהלל – נשמח אם תוכלו לפרסם אצלכם ולשלוח לנו במידה ומפרסמים(: תודה מראש

 

ביום שלישי התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו לכבוד יום העצמאות ה-75. בין כלל המצטיינים נבחר סמל שיר שבו מנהלל – ממלא מקום רס"ר בחטיבה צפונית באוגדת עזה. בנעוריו, שיר לא הסתדר עם אימו וביום אחד עזב את הבית, עבר לפנימייה במושב המיועדת לעירוניים שבאו מבית קשה. מהר מאוד התחיל לעשן סיגריות ואז גם סמים.

נפתחו לו 8 תיקים במשטרה על פריצות וגניבות ושימוש בסמים. כדי לסגור את התיקים הלך למכון גמילה של הרווחה. בהמשך המחנכת שלו הכריחה אותו ללכת למכינה. שיר הלך למכינת אחד משלנו בבית ינאי ובשנת המכינה חזר לקשר עם אימו.

שיר התגייס לצבא למרות שלא היה צריך, היה מצטיין פלוגה בטירונות ומאוחר יותר גם מצטיין קורס. השתבץ בתקשוב באוגדת עזה, ובדרגת טוראי הלך להיות הרס"פ הפלוגתי. כשהוא רק סמל קודם להיות סגן רס"ר של החטיבה הצפונית באוגדת עזה. ולאחר מספר חודשים בתפקיד הפך להיות ממלא מקום הרס"ר בחטיבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות