fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סטודנטים ממכללת עמק יזרעאל קיבלו מלגות לימודים בהיקף של 1.9 מיליון דולר

ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה
נותנים באהבה ומוקירים את התורמים (צילום עצמי)
נותנים באהבה ומוקירים את התורמים (צילום עצמי)

השבוע התקיים במכללה האקדמית עמק יזרעאל טקס ייחודי ומצומצם, בשל משבר הקורנה, של תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) במהלכו העניקה מנהלת התכנית, אורנה פסח, לנשיא המכללה, פרופ' יצחק הרפז, מגן הוקרה כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות התכנית.

ב-18 שנות פעילותה העניקה התכנית מלגות לכ-16,000 סטודנטים בהיקף של כ-185 מיליון דולר. תכנית המלגות !IMPACT של ארגון FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית. גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון.

166 סטודנטים קיבלו מלגות

עד כה העניקה התכנית מלגות ל-166 סטודנטים מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל בהיקף כולל של כ-1.9 מיליון דולר.

נשיא המכללה האקדמית עמק יזרעאל, פרופ' יצחק הרפז אמר: "האתגר בלהיות סטודנט איננו אקדמי בלבד, אלא גם פיננסי. המלגה הנדיבה של ארגון FIDF מהווה תרומה חשובה להצלחת הסטודנטים בדרך להשגת התואר הנכסף. היא מקלה על התמקדות בלימודים ומפחיתה במקצת דאגה כלכלית"

פרופ' פרפז הוסיף. "אני מאמין שתמיכה כספית למי שזקוק לה, היא אמצעי חשוב למתן הזדמנות וסיכוי הוגנים יותר לצעירים אשר משרתים את המדינה ותורמים לה באופן משמעותי".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות