fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה מחדש בעפולה תכנית הדגל של מעוף "יוזמים עסק"

לראשונה מתחילת משבר הקורונה חוזרת תכנית הדגל 'יוזמים עסק' של 'מעוף' * נועדה לסייע באופן אישי לבעלי עסקים ויזמים, מכל התחומים משלב הרעיון ועד להקמת העסק, באמצעות מתן כלים יישומיים
האנשים שעומדים מאחורי התכנית (צילום עצמי)
האנשים שעומדים מאחורי התכנית (צילום עצמי)

תכנית הדגל 'יוזמים עסק' של 'מעוף'- מערך השטח של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, הינה תכנית ייחודית ומקיפה, המלווה על ידי צוות מומחים שנבחר בקפידה, במטרה לסייע באופן אישי לבעלי עסקים ויזמים, מכל התחומים משלב הרעיון ועד להקמת העסק, באמצעות מתן כלים יישומיים.

במעוף עפולה הוחלט לפתוח מחדש את התכנית המצליחה דווקא עכשיו בצל הקורונה, על מנת לסייע ליזמים ולבעלי עסקים, בהענקת מעטפת שלמה ומקיפה המסייעת לגיבוש הרעיון העסקי,

ניתוח הסביבה התחרותית וגיבוש תכנית עסקית מבטיחה להצלחת העסק, על מנת שיישארו במעגל העסקים למרות הקשיים הרבים בהם מצויים כיום העסקים.

התכנית נפתחה בשיתוף פעולה הדוק ופורה עם עיריית עפולה, נתנאל כהן מנהל החברה הכלכלית ואיתי אליהו מנהל מרכז הצעירים בעיר, ומתקיימת בהאב 'ברוש'- מתחם היזמות של החברה הכלכלית, בה גם מתנהל 'אקסלרטור עפולה' של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים להאצת סטארטאפיסטים.

התכנית מתקיימת על פי כל כללי משרד הבריאות והוראות ההיגיינה והמרחק המחמירים ביותר.

למען העסקים הקטנים והבינוניים

טל נוי מנהלת מעוף עפולה: "אנו שמחים וגאים לפתוח מחדש את תכנית הדגל של מעוף, למען העסקים הקטנים והבינוניים ויזמים חדשים בעפולה, במיוחד בימים אלה, בהם  עולם העסקים והיזמות נכנס למציאות חדשה עם חוסר וודאות לעתיד העסק תחת משבר הקורונה. באמצעות "יוזמים עסק" ילוו המשתתפים משלב הרעיון ועד לשלב הביצוע בשטח, בהתחשב בכלל המשתנים בעידן העסקים והעבודה החדש של ימינו.

נוי הוסיפה כי בין היתר, ייחשפו לשירותי הסיוע המסובסדים המוענקים מטעם המדינה באמצעות מעוף, ויכירו את זכאותם לסיוע וליווי בגיוס מימון לקבלת הון ראשוני לפתיחה והקמת העסק החדש. "לאורך התכנית יגבשו המשתתפים טיוטה של תכנית עסקית שתשמש אותם בעתיד בתכנון העסקי לצורכי קבלת מימון. אני מודה לעיריית עפולה ומרכז הצעירים בשיתוף הפעולה המבורך למען קידום העסקים בעיר".

תכנית "יוזמים עסק" כוללת 12 מפגשים בהם מקבלים המשתתפים כלים מקצועיים, להקמת העסק, בתחום הייעוץ העסקי, השיווק והפיננסי, מיפוי עסקי- אבחון ראשוני למיקוד צרכים עבור היזם, למידה של מגוון נושאים מהותיים להצלחת העסק כגון: בניית אסטרטגיה שיווקית, התנהגות צרכנים, כיצד להתנהל מול הבנקים והרשויות וכיצד לתכנן את ההתנהלות הפיננסית של העסק.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות