fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפגעתם מהשריפה? זה מה שאתם צריכים לעשות

המראות מהשריפה בנוף הגליל קשים אך מוכרים, וגם את הנזק החמור ביותר - אפשר לשקם. הקשיבו למומחים
נזק כבד לבית בנוף הגליל. צילום גליה בכר
נזק כבד לבית בנוף הגליל. צילום גליה בכר

האסון הכבד שפוקד את נוף הגליל בימים אלה מזכיר את השריפה הענקית שהשתוללה בכרמל לפני כמה שנים, חייב לגעת לכם בנקודה רגישה בלבד, במיוחד שזה קורה בישראל. אם אתם, הבית שלכם או המבנה שלכם נפגע משריפה, וגם אם לא, אלו הדברים שאתם צריכים לדעת בנוגע לנזקי העשן והשריפה.

1) הזמן קריטי –

נזקי אש ועשן שלא זוכים לטיפול באופן מיידי לאחר שמכבי האש מסיימים את עבודתם במקום, עלולים לגרום לנזקים שקשה לתאר. הפיח, העשן והזיהום מהשריפה, לצד תופעות נלוות כמו קורוזיה ועובש שנוצרים מהמים שכיבו את השריפה, ממשיכים ליצור נזק משני בבית, שמתעצם גם לאחר כיבוי האש. שריפה קטנה שמתפרצת בתוך זמן קצר עשויה לגרום נזקים בלתי הפיכים למבנה, לתכולתו ולתשתיות המים והחשמל, ולעיתים אף להביא לקריסת המבנה כולו.

נזק לבית בנוף הגליל. צילום מאור בכר
נזק לבית מהשריפה בנוף הגליל. צילום: מאור בכר

2) עדיין אפשר לתקן –

המראות הקשים במבנה שנשרף יכולים להטעות, אך בעל מקצוע מנוסה וטיפול מקצועי יכולים להשיג תוצאות מדהימות, אך גם כאן, חשוב להדגיש – גורם הזמן הוא קריטי. חברות המתמחות בפעולות שיקום נזקי שריפות, לרוב עובדות עם חברות הביטוח, המאשרות את המקצועיות של חברות אלו, המתמחות בביצוע הליכי שיקום מבנים בכלל ושיקום נזקי שריפות בפרט. חברת א.א.א המשקם בע"מ עבדה בכל השריפות הגדולות בישראל וצברה ניסיון של קרוב ל-30 שנה בטיפול במקרים כאלה.

3) אז מה עושים?

שיקום המבנה: חדשות טובות – אפשר לשקם מבנה לאחר שריפה, אפשר להחזיר אותו למצבו הקודם, ואפילו למצב טוב וחדש יותר. שיקום מלא ויסודי של מבנה לאחר שריפה מצריך ידע נרחב בתחומים רבים, ולכן אנו עובדים עם המומחים הטובים והמנוסים בישראל, והמעבדות המתקדמות בישראל בכדי להבטיח שיקום מהיר ומלא.

נזק לבית בנוף הגליל. צילום: מאור בכר
נזק לבית מהשריפה בנוף הגליל. צילום: מאור בכר
ניקיון לאחר שריפה:

שונה מכל ניקיון שאתם מכירים. לאחר שריפה, אנו נאלצים להתמודד עם מים, פיח, גז מימן כלורי, זפת ואבק במצבים קיצוניים. עם כניסתנו לבית, עלינו לטפל באיכות האוויר ולנטרל את הגזים המסוכנים ולסלקם. לספק חשמל חלופי, לשאוב את המים, לפנות את השברים, האפר והפסולת, לנקות את נזקי הפיח ועוד ועוד. עבור ניקיון כזה, חשוב להצטייד בחומרים והמכשור המתאים, ולתת רק לבעל מקצוע מנוסה להיכנס למבנה השרוף.

שיקום תכולה:

בכדי למזער נזקים, אנו נעשה הכל כדי להציל את הרכוש שלכם וחפצים יקרי ערך שנפגעו בשריפה. אנו מעניקים מגוון שירותים מתקדמים להצלת ציוד חשמלי ואלקטרוני, מכונות, מסמכים ואפילו ביגוד.

אנו מבצעים את עבודות השיקום הקשות והמסובכות ביותר, בתנאים הקיצוניים ביותר בישראל קרוב ל-30 שנים ועובדים עם כל חברות הביטוח המובילות במשק.

אז אל תשקעו בדיכאון ותתנו לנזק להחמיר, צרו איתנו קשר עוד היום:
א.א.א. המשקם בע"מ
0522611544

 

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות