fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערכים לזיכוי רומן זדורוב? הכרעת הדין נקבעה ב-9 במרץ

תיק תאיר ראדה ז"ל עדיין לא הסתיים: הוחלט הבוקר (ד') שהמשפט החוזר של רומן זדורוב יתקיים ב-9 במרץ, בשעה 10:00 בנצרת. בפרקליטות מגבשים אסטרטגיית מענה לביקורת הציבורית הצפויה אחרי פסק הדין 
רומן זדורוב ותאיר ראדה ז"ל | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

אחרי חודשים ארוכים של דיונים מחודשים מאז שנפתח המשפט פעם נוספת, בית המשפט המחוזי בנצרת הודיע הבוקר (רביעי) שהכרעת הדין של רומן זדורוב תישמע בשעה 10:00 בבוקר בתאריך 9 במרץ הקרוב.

מזה כשנה מתנהל משפטו החוזר של רומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה ז"ל בקצרין ב-2006, ששוחרר בחודש אוגוסט 2021 למעצר בית בתנאים מגבילים. עם צאתו מהכלא, אמר זדורוב: "אמת יש רק אחת. הכול יהיה בסדר חבר'ה, תודה רבה לכם".

בישיבות נידונו התוצאות השונות האפשריות של פסק הדין. התוצאה הסבירה ביותר בעיני הפרקליטים היא שהרכב השופטים יזכה את זדורוב מעבירת הרצח. כינוס ישיבות ההיערכות נועד לגבש אסטרטגיית מענה לביקורת הציבורית שעלולה להתעורר עם מתן פסק הדין. בישיבות הללו משתתפים צוות התביעה בתיק ואנשי דוברות משרד המשפטי.

בפרקליטות רואים בתיק הרצח של רומן זדורוב את אחד משני התיקים הבעייתים ביותר עבור מעמד הפרקליטות בציבור והאמון בה. בישיבות הללו דנו הפרקליטים באופנים שבהם יש להסביר לציבור את הזיכוי בתיק זדורוב, ומי יהיו הפרקליטים שיתראיינו בתקשורת.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות