fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעם סגליס, תלמיד כיתה ה' מנוף הגליל קרא בשנה אחת 217 ספרים 

צילום: דוברות נוף הגליל

 

 

 נעם סגליס, תלמיד כיתה ה' בבי"ס "תלמוד תורה" בניהולו של הרב גולן בן דוד, מסיים לקרוא כמעט בכל יום ספר אחד ולעיתים עובר לשני ומסיים גם אותו. בשנה האחרונה נעם קרא 217 ספרים שהשאיל מהספרייה ועוד ספרים שהשאיל מחברים.

לרגל חודש הספר העברי, פנתה דוברות עיריית נוף הגליל אל מנהלת הספרייה העירונית דורה אוזן בבקשה לאתר את "תולעת הספרים" של השנה החולפת. מנהלת הספרייה ביצעה בדיקה מדוקדקת ונדהמה לגלות ששיאן הקריאה הוא ילד בן 11 בלבד העונה לשם נעם סגליס. "נעם  לומד בכיתה ה' בבית הספר "תלמוד תורה", אבל קורא גם ספרי חול, קומיקס, מתח וסיפורת". סיפרה אמו הדסה ולא נופתעה לגלות כי מספר הספרים שהשאיל בנה במהלך השנה החולפת עומד על 217 . נעם סיפר כי הוא נוהג לבקר בספריה לפחות פעמיים בשבוע, מקדיש שעתיים ביום לקריאה  ובכל פעם משאיל עשרה ספרים  בבת אחת "שיהיה לכל השבוע". נעם, ילד חביב ובעל ידע רב, מספר שהוא אוהב לקרוא גם חוברות קומיקס,  וכמובן דינים ויהדות. אבי הרב דני סיגליס משמש כראש ישיבת ההסדר בנוף הגליל.

ראש העיר, רונן פלוט ברך את אלוף הקריאה הצעיר של נוף הגליל ואיחל לו חופשת קיץ נעימה ומהנה בקריאה : "קריאת  ספרים מגיל צעיר משלבת הנאה עם רכישת ידע, לימוד ועושר לשוני, זהו מפתח חשוב להצלחה בכל תחום בחיים".  נעם עצמו אמר שהוא נהנה לקרוא ובשלב זה לא מתכנן להיות סופר כשיהיה גדול "אני קורא עכשיו את הספר קומיקס המשחק נגמר וזה פשוט כיף. כשאני מסיים לקרוא ספר אני קצת עצוב שנגמר ושמח כשמתחיל עמוד ראשון בספר חדש "

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות