fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נסגרה מחלקת קורונה בבית החולים האנגלי בנצרת

היום שוחרר החולה האחרון ממחלקת קורונה והוחלט על סגירתה. מנהל בית החולים, פרופ' חכים: "אין גאה ממני על הנחישות, המקצועיות ותחושת השליחות שכל אנשי בית החולים הפגינו בשנה האחרונה"
הצוות הרפואי בבית החולים האנגלי בנצרת | צילום: דוברות בית החולים
הצוות הרפואי בבית החולים האנגלי בנצרת | צילום: דוברות בית החולים

למעלה משנה לאחר פרוץ מגפת הקורונה, נסגרה מחלקת הקורונה של בית החולים האנגלי בנצרת. היום שוחרר החולה האחרון מהמחלקה, שבשיא המשבר היוותה למעשה אחת מתוך שלוש מחלקות קורונה שונות שאיכלסו עשרות חולים במצב קשה. מתוך הכרה בכך שהנגיף עדיין איתנו, ועל כולנו לעמוד על המשמר, המחלקה תהיה ערוכה להפעלה מחודשת באופן מיידי במקרה הצורך.

מנהל בית החולים האנגלי, פרופ' פהד חכים: "אנחנו לא חוגגים ולא שאננים. כבר סגרנו את המחלקה הזו פעם אחת בעבר. אבל לבינתיים כן אומר שאין גאה ממני על הנחישות, המקצועיות ותחושת השליחות שכל אנשי בית החולים הפגינו בשנה האחרונה. התמודדנו עם אתגר היסטורי,

"כזה שאיש לא צפה, ועמדנו בו יותר מבכבוד. תקופת הקורונה הקשה הפכה את בית החולים האנגלי לעמוס במדינה והביאה לאיוש חצי ממיטות האשפוז שלו בחולים קשים. בית החולים ימשיך להיות ערוך לקליטת חולים חדשים ככל שיידרש ואני קורא לכולם להמשיך ולדבוק בהנחיות הנוכחיות. ובעיקר – להתחסן, להתחסן, להתחסן"

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות