fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל נפרדת: זאב דרוקר הלך לעולמו

אבל בעיר נוף הגליל עם קבלת הבשורה על לכתו של אחד מוותיקי וממייסדי העיר, זאב דרוקר. ראש העיר רונן פלוט: " אני עדיין בהלם מגודל האבידה"
דרוקר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
דרוקר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

זאב דרוקר, מוותיקי וממייסדי נוף הגליל, הלך אמש (ג') בגיל 70. דרוקר ז"ל חש ברע בעת שתלה את דגל ישראל על מרפסת ביתו לרגל יום העצמאות, הוא הובל תחילה לבית החולים העמק בעפולה ולאחר מכן הועבר לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם נקבע מותו. "היום יום הולדתו ה 70, יום לוויתו, והיום בו נתן חיים לארבעה אנשים. אבא היה מחנך בישראל, מלחין, כותב ויוצר, איש מוסיקה. אדם ערכי, ציוני בנשמתו, אוהב אדם. נקבר ביום הולדתו ה-70", אמר אלעד, בנו של זאב ז"ל.

דרוקר ז"ל היה מוכר בקרב תושבי העיר כמחנך, מלחין ויוצר מהמעלה הראשונה. הוא נמנה בין עמודי התווך של העיר נוף הגליל במשך עשרות שנים, עוד מימיה כנצרת עילית. "עצוב והמום מלכתו של זאב דרוקר, שכן יקר מענטש אמיתי, איש משפחה אהוב , מחנך מוערך, 'התרבותניק' של נצרת עילית ואחד מסמליה הוותיקים. הלך לו ביום ההולדת ה 70 והשאיר אותנו מצווים להמשיך לשיר, לנגן ולרקוד ;אדם מיוחד וצנוע המחובר להמנון של בית הספר גלעד , העיר עם האירוס הנצרתי ומדינת ישראל עם התקווה. תנחומי הכנים לכל המשפחה האוהבת במיוחד לרעיה סמדר דרוקר היקרה לילדים לנכדים ולכל החברים האוהבים. יהי זכרך מבורך ונצור בליבנו לעד בנוף הגליל", ספד לו אריה ציליק, מוותיקי העיר.

"זכרו יישאר תמיד בלב"

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט ספד לו: "בצער רב וביגון קודר קיבלתי אתמול בערב את הבשורה המרה על פטירתו של זאב דרוקר, מוותיקי, ממייסדי ומעמודי התווך של העיר. זאב היה מחנך, מלחין, יוצר ומעל לכל בן אדם משכמו ומעלה. מלח הארץ הזאת, איש נמרץ, חייכן, נעים הליכות, אוהב אדם, טוב לב, תמיד נכון לעזור, תמיד נרתם להתנדב ותמיד עושה הכל בשקט, בצנעה ובענווה. אני עדיין בהלם מגודל האבדה ומתקשה למצוא את המילים. זאב אהב את המדינה בכל נימי נפשו ולמרבה הכאב המצמרר, הוא חש ברע בעת שתלה את דגל ישראל על מרפסת ביתו לרגל יום העצמאות. היום, 7/4 הוא יום הולדתו ה-70. זאב דרוקר לא יהיה איתנו יותר אבל זכרו יישאר תמיד בלב".

דרוקר ז"ל הותיר אחריו אישה סמדר , שלושה ילדים אלעד, נועה ונטע, ונכדים. הוא יובא למנוחות היום (ד'), בשעה 16:00,  בבית העלמין בנוף הגליל.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות