fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוף הגליל: הסוכנות תעביר 4000 שקל לכל משפחה שנותרה ללא קורת גג

כ-30 משפחות שביתם נשרף כליל בשריפה הגדולה יקבלו את המענק . תוכנית השותפות תמשיך לתמוך בתושבים
יצחק בוז'י הרצוג (צילום: אדוארד קפרוב)
יצחק בוז'י הרצוג (צילום: אדוארד קפרוב)

הסוכנות היהודית מעניקה סיוע חירום מידי בסך כולל של 120 אלף ₪ למשפחות שביתן נשרף בנוף הגליל הודות לתרומה מיוחדת של הקהילות היהודיות באמצעות קרן היסוד.

הסיוע המיוחד יספק חמצן ראשוני למשפחות, זאת במסגרת פעילות הסוכנות היהודית בראשות היו"ר יצחק (בוז'י) הרצוג לחיזוק החברה הישראלית במצבי חירום. 

הסוכנות תעביר  4,000 שקל לכל משפחה שנותרה ללא קורת גג.  הרצוג: ״זהו מעשה של סולידריות מצד יהדות התפוצות כלפי המשפחות שאיבדו את הכל, במיוחד בתקופה מאתגרת זו של משבר הקורונה העולמי.

בהודעת הסוכנות נאמר כי סיוע החירום לכ- 30 משפחות שביתן נשרף בנוף הגליל  הודות לתרומה מיוחדת של קרן היסוד. הסיוע מוענק במסגרת הפעילות של הסוכנות היהודית לחיזוק החברה הישראלית במצבי חירום והוא יספק חמצן ראשוני למשפחות המתמודדות עם ההלם של אבדן בית ורכוש.

יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה שהסוכנות  מסייעת למשפחות שנפגעו בשרפות. בשנה שעברה הוענק סיוע לנפגעים בשרפות במבוא מודיעים והראל וקודם לכן למשפחות שנפגעו בגל השרפות ב- 2016.

"לבנו עם המשפחות שאיבדו הכל"

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג: ״זהו מעשה של סולידריות מצד הקהילות היהודיות כלפי המשפחות שנותרו ללא קורת גג בשריפות, במיוחד בתקופה המאתגרת הזו של משבר הקורונה הפוקד את כל העולם ואת ישראל. לבנו עם המשפחות שאיבדו הכל ונותרו ללא קורת גג. הסוכנות היהודית תמשיך לשמש גשר ולבנות את הקשר האסטרטגי בין יהדות התפוצות לבין ישראל גם בעתות שגרה וגם בעתות חירום".

ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט הודה מעומק הלב  לסוכנות היהודית ולעומד בראשה, על ההתגייסות המידית וכן הודה לקהילות היהודיות שפתחו את הלב ואת הכיס על מנת להושיט סיוע מידי למשפחות שנפגעו בשרפה.

 "הלב מתרחב לראות את  ההתגייסות המדהימה של יהדות העולם ואנשי הסוכנות היהודית אשר גם בימי מגיפה עולמית וקורונה הם מוצאים מקום בלב למשפחות  מנוף הגליל ונחלצים להושיט יד לעזרתן. המענק יסייע למשפחות לרכוש מוצרים חיוניים שאיבדו בשרפה", אמר פלוט.

במקביל לסיוע לנפגעי השרפות, תמשיך הסוכנות היהודית לחזק את האזור, בין היתר באמצעות תכנית שותפות ביחד, המחברת את תושבי הגליל המרכזי לקהילה היהודית במישיגן ומפעילה מגוון תכניות העצמה בנוף הגליל ותמיכה בתושביו.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות