fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחמי החיסונים הניידים של מד"א מגיעים לעפולה ולאכסאל

מד"א מרחיב את מבצע החיסונים "נותנים כתף" כשהיום (רביעי) תגיע ניידת החיסונים גם לעפולה ולאכסאל. מנכ"ל מד"א: "על אזרחי ישראל להתגייס למאבק"
מתחם חיסונים נייד (צילום: דוברות מד"א)
מתחם חיסונים נייד (צילום: דוברות מד"א)

כחלק מהמאבק הלאומי בנגיף הקורונה, ממשיכים אלפי חובשים ופראמדיקים של מד"א בפרויקט החיסונים "נותנים כתף", אשר פועל בשבועות האחרונים בפריסה ארצית.  היום (ד') יפעיל הארגון, בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות והרשויות המקומיות מתחמי חיסון לציבור הרחב מגיל 16 ומעלה (עד 18 בליווי הורים), החברים בכל קופות החולים, גם בעפולה ובאכסאל, וזאת במטרה להרחיב את מספר המתחסנים, אשר מוזמנים כמובן להגיע ללא קביעת תור.

בעפולה, מתחם החיסונים יפעל בבית אשכול, רחוב קפלן 6, עפולה עילית משעה 10:00 ועד 18:00. באכסאל, מתחם החיסונים יפעל במתנ"ס אכסאל משעה 12:00 ועד 18:00.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "פרויקט החיסונים הארצי מוצלח, אך אנו עדיין נמצאים בימי מגפה עולמית ועלינו להרחיב את מערך החיסונים ולשם כך על אזרחי ישראל להתגייס למאבק – לתת כתף ולהתחסן. יחד עם משרד הבריאות, קופות החולים והרשויות המקומיות נמשיך להפעיל את מתחמי החיסונים במטרה לנצח את הנגיף. אני קורא לחצי מיליון האזרחים מעל גיל 50 להגיע ולהתחסן".

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות