fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משרד הבריאות אישר את פתיחת חדר מיון קדמי בנוף הגליל

ב- 2018 העירייה הגישה בקשה רשמית במסלול "קול קורא" שפורסם על ידי משרד הבריאות.  ערים אחרות אשר בקרבתן אין בתי חולים, זכו לעדיפות ואילו נוף הגליל בשל קרבתה לבתי החולים בנצרת בעפולה נכנסה לרשימת ההמתנה
חברים טובים לאורך כל הדרך. רונן פלוט ואדלשטיין (צילום עצמי)
בזכות ולא בחסד. רונן פלוט ושר הבריאות אדלשטיין (צילום עצמי)

בשורות טובות לתושבי נוף הגליל: סוף סוף, אחרי שנים של מאמצים, יפעל בעיר חדר מיון קדמי שיספק שירותי רפואה דחופה למבוטחי כל קופות החולים באישור ובפיקוח משרד הבריאות.

ב- 2018 העירייה הגישה בקשה רשמית במסלול "קול קורא" שפורסם על ידי משרד הבריאות.  ערים אחרות אשר בקרבתן אין בתי חולים, זכו לעדיפות ואילו נוף הגליל בשל קרבתה לבתי החולים בנצרת בעפולה נכנסה לרשימת ההמתנה. לאחרונה נודע כי אחת הרשויות ויתרה על האישור מסיבות שונות ופינתה את מקומה לנוף הגליל.

"קיבלנו את האישור בזכות ולא בחסד"

הנושא צבר תאוצה עם כניסתו של יולי אדלשטין, ידידו הטוב של פלוט, לתפקיד שר הבריאות. "קיבלנו את האישור בזכות ולא בחסד. נוף הגליל המתינה זמן רב בתור וזאת לאחר שעמדה בקריטריונים וקיבלה אישור עקרוני", נמסר בתגובת העירייה.

עוד צוין בתגובה כי  חדר המיון הקדמי יהווה שירות נוסף לתושבי העיר ובעצם פעילותו גם יקל על העומס בבתי החולים.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות