fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז הגישור מציג: אקטיביסטים לסובלנות

 

 

 

מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה פנה  לקבוצות בקהילה והזמין תושבים להיות "אקטיביסטים לסובלנות" – להשפיע על הקהילה בדרך של שיח חווייתי

 

אמיר אחמד, מתנדב במרכז הגישור הציע להעמיק את הסובלנות הבין דורית בין ותיקים לצעירים דרך מפגש ותאטרון.

סבתו, רחל פילו והתושבת הודיה אוחיון הרימו את הכפפה ולקחו על עצמן לקדם את הפרויקט. הן הקימו קבוצת 'גשר בינדורי' בהשתתפות בני נוער ותושבים  ותיקים. הצטרפה אליהן חן אלטמן, סטודנטית לעבודה סוציאלית ואגף הרווחה העניק את תמיכתו לאורך כל התהליך.

הקבוצה נפגשה, תרגלה ושוחחה על המפגש הבינדורי ובסיכום הפרויקט אף הפיקה סרטון .

וכך, מרעיון של תושב אחד, הוקמה קבוצה והיא מקדמת את השיח בין מבוגרים וצעירים גם עם קבוצות אחרות בעיר.  "בפסח השנה, היה לי חשוב מתמיד, התיישבתי קרוב לסבא שלי, ליהנות וללמוד את הדרך בה הוא קורא בהגדה" סיפר איליי פרי בניאס, תלמיד כיתה יב' שהשתתף במיזם. כרים עטאף, הוסיף :"הלוואי ונמשיך, שיהיו עוד אנשים כמונו, שנפגשים על הדברים הטובים שבאדם" רחל פילו, הסבתא שאימצה את הרעיון של נכדה סיפרה כי נהנתה מכל רגע " בכל מפגש צחקנו יחד מבוגרים וצעירים, מצאתי שותפים להיות אקטיבסטים, להעמיק את הדיאלוג בין שונים"

 

מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה מתמחה בפתרון קונפליקטים ובניית דיאלוג בין אנשים יחידים וקבוצות להעמקת הסובלנות והדיאלוג בנוף הגליל.

המרכז פועל  מטעם אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית נוף הגליל והמענים בו ניתנים ע"י  תושבים מתנדבים, שהתמקצעו בתחום הגישור.

בפרויקטים קהילתיים כמו 'גשר בינדורי' מקדמים סובלנות ומעמיקים את השיח בין שונים-דומים, בתהליכי 'בניית הסכמות', צוות מגשרים מסייע לשכנים לקדם יחד באופן מוסכם את ההתנהלות המשותפת בבניין, ב'חדר הגישור' פותרים סכסוכים ואי הבנות . כמו כן, אנו מעבירים סדנאות עם כלים גישוריים להתנהלות דיאלוגית יותר ביומיום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות