fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021: רנ"ג מיכה מקיבוץ רמת דוד

רנ"ג מיכה בן ה-46, מפקד מחלקת אלקטרו אופטי ואחראי על כל ניהול החימוש בבסיס רמת דוד, נבחר למצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021
רנ"ג מיכה (צילום: דובר צה"ל)
רנ"ג מיכה (צילום: דובר צה"ל)

רנ"ג מיכה, מפקד מחלקת אלקטרו אופטי ואחראי על כל ניהול החימוש בכנף 1 (בסיס חיל האוויר רמת הדוד) נבחר למצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021. מיכה בן 46, גר בשיכונים בקיבוץ רמת דוד, נשוי לליאת ולהם שלושה ילדים.

מיכה היה ספורטאי מצטיין וכאשר התגייס באוקטובר 1993, החליט לוותר על תקן ספורטאי פעיל כדי לתרום כמה שיותר בשירותו הצבאי. משנת 1994 הוא משרת בכנף 1. "המפקדים שלי לאורך השנים היו השראה גדולה והערכים שהקנו לי עיצבו את מי שאני כיום, הם הולכים איתי לאורך כל הדרך", משתף מיכה.

לאורך השירות, עבר מיכה חוויות שונות אך המשמעותית שבהם היא בזכות אשר ניתנה לו, לקחת חלק במשלחת 'עדים במדים', משלחת של צה"ל ומשטרת ישראל לפולין ולארצות נוספות, בעקבות אירועי השואה. "בנערותי לא יצא לי להגיע לפולין, היה לי חשוב להגיע בחיי ולראות במו עיניי מה העם שלנו נאלץ לעבור תחת הצורר הנאצי ימח שמו, עד שאתה לא דורך על אדמת פולין, אתה לא מבין באמת את גודל הזוועות", סיפר.

"אני שם כערך עליון נתינה ואמינות"

לאחר קבלת ההצטיינות, מיכה מתאר כי הוא מאוד נרגש ובעיקר מודה על הזכות להשפיע ולשרת את צה"ל. ההצטיינות זה הוא לא משהו חדש ומאפיינת את מיכה בשירותו, מיכה בעבר קיבל את אות מצטיין מפקד חיל האוויר. "זכיתי לקחת חלק במעמד המרגש כיוון שאני שם כערך עליון נתינה ואמינות".

ערכים אלו מובילים את מיכה לאורך כל הדרך והוא עושה הכל על מנת להנחיל אותם בכל החיילים והמפקדים בהם הוא פוגש, ציינו בצה"ל.

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות