fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מערכות ייחודיות לטיהור אוויר הותקנו בבית החולים הצרפתי בנצרת

המערכות השוות עשרות אלפי שקלים הותקנו ונתרמו על ידי חברת קלין-אייר ישראל, כמחווה לעשייתו של בית החולים בשגרה ובחירום.
מנהל בית החולים הצרפתי ד"ר נאיל אליאס
מנהל בית החולים הצרפתי ד"ר נאיל אליאס

עוד בימים שלפני נגיף ה-19COVID, בתי החולים בישראל התמודדו עם הצורך לעצור את התפשטותם של נגיפים, בקטריות ומחלות שונות המועברות באמצעות האוויר. 

בעקבות כך, בשבועות האחרונים הותקנו עשרות מערכת לטיהור האוויר 'REME HALO' בחדרי אשפוז ילדים ובחדרי המיון בבית החולים.

המערכות מבוססות על טכנולוגיה ייחודית שפותחה על ידי חברת RGF המיוצגת בארץ על-ידי חברת קלין-אייר ישראל ופועלת על בסיס טכנולוגיית PHI (Photo Hydro Ionization) ומאושרת לשימוש על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי, בכך מסייעת המערכת בטיהור האוויר מפני גורמים מזהמים: בקטריות, עובשים, פטריות ונגיפים שונים (וירוסים) וביניהם נגיף ה-COVID 2 השייך למשפחת נגיפי הקורונה. המערכת נמצאה כמחסלת 99% מהחיידקים, הנגיפים והעובש ומחסלת 85% מהגזים והריחות.

מערכת זו זכתה להמלצת המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן – (CDC) והן בעלות אישור למגורים, מסחר ורפואה ממערך שירותי הבטיחות וביקורת המזון (FSIS) וממחלקת החקלאות של ארצות הברית (USDA). כמו כן המערכת בעלת אישור “אפס פליטת אוזון.

"הטכנולוגיה במערכת זו הוכחה כיעילה בעולם אינספור פעמים"

מערכת זו לטיהור האוויר הינה ייחודית ונשענת על ידע קיים להשמדת בקטריות, עובש ונגיפים רבים הקיימים באוויר ועל גבי משטחים. המערכת מבוססת על תהליך חיטוי וטיהור אוויר AOP (Advanced Oxidation Plasma) באמצעות מולקולות מימן על חמצני H2O2.

בעזרת נורת UV פנימית וזרזים (קטליזטורים), נוצר תהליך כימי בטוח וידידותי לאדם ולסביבה, ובו מולקולות מימן על חמצני המתפזרות באוויר, מתחברות למולקולות ולחלקיקים הלא רצויים ומחמצנות אותן. מימן על חמצני נמצא כיעיל בחיטוי יותר מחומרים כמו כלור, אלכוהול ואשלגן.

התהליך שנוצר במערכת הטיהור הינו ידידותי לסביבה ומאפשר המשך עבודה רציפה במקום עוד במהלך הטיהור , ללא צורך ביציאה מהחדר או באוורור נוסף.

המערכת. צילום: קלין-אייר ישראל.
המערכת. צילום: קלין-אייר ישראל.

בית החולים הצרפתי הינו מרכז רפואי מוביל באזור נצרת הידוע ברמת הצטיינות במלחמה במניעת זיהומים וזכה לתשבחות ממשרד הבריאות על כך. זהו מרכז המספק שירותי בריאות איכותיים לתושבי הסביבה, ופועל במטרה לקדם את תחום היולדות ורפואת הילדים באזור הצפון, להעניק שירותי רפואה איכותיים, מקצועיים, בטוחים, אנושיים, נגישים וחדשניים.

בשנת 2017 הוענקה אקרדיטציה בינלאומית לבית החולים כיחידי בנצרת שקיבל מספר ציונים לשבח ממשרד הבריאות בין היתר בהצטיינות בפגיה, הצטיינות בלוחמה ומניעת זיהומים ועוד. עד היום גם בימי חירום ממשיך בית החולים להוביל ושמור על בריאות המטופלים.

ד"ר נאיל אליאס, מנהל בית החולים הצרפתי: "אני מבקש להודות לחברת קלין איר על תרומתה המכובדת , התרומה לקהילה של החברה מבורכת במיוחד בימי אלו".

"הטכנולוגיה במערכת זו הוכחה כיעילה בעולם אינספור פעמים, וביכולתה להפחית את הימצאותם של שפעת העופות, נגיפי דלקת קיבה ומעיים, שפעת החזירים, נגיפים הגורמים לדלקת ריאות, נגיפי משפחת הקורונה ועוד", אומרת ד"ר גליה טמצין קרייז, יועצת מדעית בחברת קלין-אייר ישראל.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

אנדרואיד: לחצו כאן!

אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות