fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסע כומתה התקיים ל-15 חיילים מתנדבים בחטיבת האש 213

מפקד החטיבה, שגיא פינק: "אני מסתכל עליכם היום ואני מרגיש גאה. גאה בכם, בהורים שלכם וגאה בצה"ל, אתם ההוכחה שאין דבר שעומד בפני הרצון. אני גאה בכם שאתם שמגשימים את עצמכם ותורמים לחברה ולמדינה. אתם צבא העם שלנו״
קבלו אותם. המתנדבים באירוע הסיום (צילום דובר צה"ל)
קבלו אותם. המתנדבים באירוע הסיום (צילום דובר צה"ל)
בכפר תבור התקיים מסע כומתה ל-15 חיילים מתנדבים בחטיבת האש 213, אשר מגיעים כל יום רביעי לסייע לכוחות המילואים במוכנות ציוד הכוחות שלהם, כחלק מפעילות תכנית 'גדולים במדים'.
טקס הענקת הכומתות והדיסקיות התקיים במעמד מפקד החטיבה, אלוף משנה שגיא פינק.
"נהנינו מאוד מהעבודה, כל יום רביעי נפתח עם מסדר בוקר, אחר כך מיד התחלנו לעבוד ולהרגיש משמעותיים. סידרנו קיטבגים ומחסניות וזכינו לסייע לכוחות המילואים. תודה רבה לכם על ההזדמנות והאמונה בנו", אומר אחת המתנדבים.

"מרגיש גאה"

מדברי מפקד החטיבה, שגיא פינק: "אני מסתכל עליכם היום ואני מרגיש גאה. גאה בכם, בהורים שלכם וגאה בצה"ל, אתם ההוכחה שאין דבר שעומד בפני הרצון. אני גאה בכם שאתם שמגשימים את עצמכם ותורמים לחברה ולמדינה. אתם צבא העם שלנו״.
רנ"ג עמית ציוני, מנהל הפרויקט בחטיבה: "אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להכיר את 15 החיילים הללו, שפועלים עם חיוך רחב ומשמשים כיד ימיני בעשייה המשותפת. אני מודה ל'גדולים במדים' של עמותת יד לילד המיוחד ולחברת 'עץ השקד' על שיתוף הפעולה הערכי והמשמעותי הזה״.
לחדשות נוספות בידיעות הגליל-ידיעון עפולה לחצו כאן * ולפייסבוק לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות