fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנטור אישי לסטודנטים בשנה הראשונה במכללה

 מנכ"לית המכללה, מנטור אישי לסטודנטים נבחרים בשנת לימודיהם הראשונה צילום: דוברות המכללה.

תוכנית ייחודית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל למניעת נשירת סטודנטים בשיתוף מה"ט והזנק להנדסאים

מנטור אישי לסטודנטים בשנה הראשונה במכללה

 בימים אלה מתחילה תוכנית ייחודית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לצמצום ומניעת נשירה. מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, "התוכנית מיועדת לסטודנטים שנה ראשונה במגמות נבחרות של לימודי הנדסאים במכללה, בתוכנית סדנאות העצמה, תגבורים אישיים ומנטור אישי."

תופעת נשירת סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה היא נחלתם של כל המוסדות בארץ, במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החליטו שיש לפעול במלא העוצמה תוך מתן כלים ייחודיים לקידומו, פיתוחו ומניעת נשירתו של הסטודנט.

מנכ"לית המכללה מרב ששון אמויאל המובילה את הפרויקט, "מדובר בפרויקט חשוב מאין כמותו עבור הסטודנטים בשנת לימודיהם הראשונה במכללה, לתוכנית זו שותפים מה"ט והזנק להנדסאים ומטרתה העיקרית היא צמצום ומניעת נשירה בקרב הסטודנטים."

יצוין כי בתוכנית המיועדת לסטודנטים בשנתם הראשונה במכללה, ימונה רכז ייעודי, והסטודנטים אשר ייבחרו ממגמות נבחרות ייהנו מליווי אישי של מנטור, מסדנאות העצמה ומתגבורים לימודיים.

"המיזם המיוחד למניעת הנשירה הוא עוד חלק בשרשרת החיזוק והתמיכה לסטודנטים במכללה, מטרתנו היא להעניק מעטפת כוללת לצמצום ומניעת הנשירה."

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות