fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממלא מקום ראש העיר מגדל העמק בפנייה ישירה לתושבי עירו

סרגיי אוקלנדר, הממונה על חזות העיר, יצא השבוע בקריאה לתושבי העיר להירתם למען שמירת העיר נקייה. "ניקיון וסדר הינם אבני יסוד להצלחה ואיכות חיים"
סרגי אוקלנדר בכותל (צילום עצמי)
סרגי אוקלנדר בכותל, רגע לפני החגים (צילום עצמי)

ממלא מקום ראש העיר מגדל העמק, סרגיי אוקלנדר, הממונה על חזות העיר, יצא השבוע בקריאה לתושבי העיר להירתם למען שמירת העיר נקייה. "מתוקף תפקידי הציבורי וכמי שלקח על עצמו את האחריות הגדולה על אגף חזות העיר במגדל העמק, הצהרתי מעל כל במה אפשרית כי ניקיון וסדר הינם אבני יסוד להצלחה ואיכות חיים", כותב אוקלנדר באגרת לתושב.

בחודש האחרון סיימה העירייה מבצע ניקיון חסר היקף. "חגי תשרי דורשים מאיתנו בעירייה הכנות קפדניות ומאמץ אדיר של כלל עובדי חזות העיר על מנת שנוכל לעמוד בסטנדרטים אותם הצבנו כיעד מוביל לעיר יפה ונקייה", כתב אוקלנדר.

אוקלנדר הוסיף וכתב בפנייתו לתושבים.  "לצד ההתמודדות הלאומית עם מחלת הקורונה אשר לא עשתה עמנו צדקה וחסד וזאת בלשון המעטה, ההתמודדות עם המטרות שהצבנו לעצמנו לעיר יפה ונקייה, קשה אף יותר".

עזרה מהתושבים. יניב בן יוסף, סרגיי אוקלנדר ויגאל כהן (צילום עצמי)
עזרה מהתושבים. יניב בן יוסף, סרגיי אוקלנדר ויגאל כהן (צילום עצמי)

"שימו יד, תישמרו על הסביבה"

מ"מ ראש העיר שיבח את עובדי אגף חזות העיר בניהולו של יניב בן יוסף וסגנו יגאל כהן יחד עם מנהלי המחלקות באגף, ש"עושים עבודה מצוינת, עובדים בתנאים קשים, בנאמנות ובמרץ רב למען התושבים".

אוקלנדר מסכם בפנייה ישירה לתושבים: "שימו יד, תשמרו על הסביבה, השליכו את הפסולת רק לתוך הפחים, אל תפנו גזם שלא בימים  המיועדים לכך ואל תשליכו פסולת במקומות אסורים, מגדל העמק היא הבית שלנו. עזרו לנו לעזור לכם, יש לנו עיר מדהימה ואינטרס משותף".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות