fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכל הערים בישראל, נוף הגליל מובילה בחיבור בתי התושבים לאינטרנט מהיר

דוברות עיריית נוף הגליל

 

 

 

נתון המפתיע  נחשף במהלך ביקור שקיים הבוקר (חמישי) שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי בנוף הגליל

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הגיע היום (חמישי) לביקור בעיר נוף הגליל. השר יחד עם צוות משרדו נפגש עם ראש העיר רונן פלוט ובכירי העירייה במטרה לדון בשדרוג התשתיות, השלמת חיבור העיר לסיבים אופטיים והפיכתה לעיר חכמה.  הביקור נפתח בטקס לציון השלב האחרון בחיבור העיר לסיבים אופטיים יחד עם ראשי חברת "בזק". ארז חסדאי, סמנכ"ל הרגולציה והכלכלה בחברת "בזק" הציג את נתוני חיבור משקי הבית בעיר לסיבים האופטיים וציין כי נוף הגליל נמצאת במקום הראשון מבין כלל הערים בישראל, כולל ערי המרכז. בישיבת העבודה בהמשך הוצגו הנתונים הבאים:
"76% ממשקי הבית בנוף הגליל מונגשים לסיבים ומתוכם 46% כבר מחוברים. זהו נתון גבוה גם ביחס לתל אביב ומרכז הארץ".

השר קרעי בישר כי משרד התקשורת מתכוון לעודד תשתיות חכמות בנוף הגליל במסגרת מדיניות הפיכת הפריפריה למרכז. השר הדגיש את פעילותו להנגשת מקצועות תקשורת לבני נוער והעמדת תשתית רשת חכמה לכל מוסדות החינוך בעיר: "שמחתי לבקר בעיר נוף הגליל ולבשר כי בעז״ה עד סוף השנה תרושת העיר כולה, על כל שכונותיה, בסיבים אופטיים, שיאפשרו לעיר להמשיך ולהתפתח. אני מודה לראש העיר על האירוח הלבבי ועל שיתוף הפעולה המיוחד. אין לי ספק כי בהובלתו, נוכל להפוך את נוף הגליל למודל של עיר חכמה עם תשתיות תקשורת מתקדמות אשר יסייעו לצמיחתה של העיר וישפרו את איכות החיים של תושביה".

בסיום הטקס הפתיעו השר קרעי וראש העיר פלוט כשהגיעו יחד עם צוות הנהלת בזק לבית פרטי של תושב המתגורר בסמוך למתחם הטקס: "שמענו שהזמנת חיבור לסיבים אופטיים, באנו לחבר לך" אמרו לתושב המופתע שהגיב בחיוך:"לא תיארתי לעצמי שהשר בעצמו יגיע אלי הביתה יחד עם ראש העיר".

המשך הביקור כלל ישיבת עבודה מקצועית במהלכה הציג ראש העיר פלוט את תכניות הפיתוח העתידיות של העיר בהיבטי הבניה למגורים ולתעסוקה תוך הסתכלות על השינוי האדיר שמתחולל בה בשנים האחרונות . עוד הוצג בפני השר האתגר למול שירותי הדואר בשכונות העיר והצורך בהנגשת השירות והחלפת התשתיות הישנות.

ראש העיר פלוט : "אני מודה לשר התקשורת ח"כ ד"ר שלמה קרעי ולצוות הבכיר של משרד התקשורת שרואים בנוף הגליל יעד מרכזי לשדרוג התשתיות הטכנולוגיות, כדי לאפשר לתושבים תשתיות אינטרנט ותקשורת מתקדמות. שדרוג התשתיות יסייע לתושבי העיר לצרוך שירותים מתקדמים, נגישים ואיכותיים"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות